|
Vil du være med til at starte en forening der hjælper iværksættere?
- 1
God vind herfra Mvh Mads |
Du mener, hvorfor jeg gerne vil have kandidat studerende? Det er sådan set for at give unge akademikere mulighed for at få noget på deres cv. Men som opslaget også beskriver kan man også sagtens være færdiguddannet :-) |
Lyder super spændende. men mit spørgsmål til dig er: er der iregnet økonomi i dit projekt?, husleje, honorar m.v ? :) |
visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904
Hej Claudio, da det en frivillig forening er alle vores ydelser gratis så derfor har vi et medlemskab for os der er i foreningen til kaffe mv. Men ellers søger vi penge gennem fundraising mv. Vi hedder Iværksætterhjælpen og findes på facebook og linkedin. |
Meget god idé! Men få da for søren også nogle seriøse købmænd med! Nogle der har bred erfaring i virksomhedsdrift. Man kan læse sig til alt, teori er et - noget helt andet er den praktiske erfaring! |
Hej Anne Super initiativ at du vil starte en forening. Men som de andre lige har nævnt, så bliver det et elfenbenstårn du er ved at skabe dig, hvis du kun vil have kandidater og studerende med. I får en enestående mulighed for at lære den virkelige verden at kende ved at være åben for alle. DET kvalificerer i langt højere grad end at I bekræfter hinanden i det I har lært af en professor, der aldrig har været ude i den virkelige verden Venlig hilsen, Christian |
Hejsa og tak :-) foreningen er sådan set stiftet og allerede i gang. Jeg har for længst ændret profil på medlemmerne som giver iværksættere sparring og vejledning, hvilket betyder, at det er en god blandet skare af kompetente mennesker. Nogle er selv selvstændige eller har været og nogle arbejder til daglig med revision økonomi osv. Så tak for jeres input - rådet er dog for længst blevet fulgt :-) |