Hallo :D Jeg er lidt i tvivl om hvad i vil syntes om min ide.. Jeg har længe tænkt på at dk er i krise, og vi som borger må vel være med til at skabe et vækst. Men men men penge at låne i dk er svært til at starte en virksomhed. Jeg kender rigtig mange kvindelig iværksætter og ved hvor hårdt det er at låne penge i en bank til at evt åbne en forretning. Kender også en del enlig mødre som har så mange ideer og et bredt kundekræse og aftaler og kontrakter, det er ikke godt nok for bankerne . Ikke alle har en mulighed for at spar op som enlig, men man kan åbne en forretning, evt virksomhed at at skabe flere arbejds pladser. Jeg går rundt med en drøm, om at skabe et solidt netværk af investor som vil hjælpe de kvinder igang, uden en kæmpe rente. Den der søger om lånet kunne man sætte i kursus hos en anden virksomhed i 1 månedes tid, for at se om det er serøst og der ligger noget potentiel bag idet, Vi kan jo ikke hjælpe alle, men dem som kan skabe en forandring. Er igang med at søg investor i udlandet, men det kunne være rart at finde nogen i dk som har lyst til at have en finger i det også som bestyr. Hvad syntes i om det? Negativ kommentar der ikke kan føre til en løsning er der ikke brug for her. så venligst lad være. Much love Zaneta K :) |
Hahaha der sku stå netværk OMG