Hej Amino. Der må vel være nogle herude der er skarpe til WordPress der har tid til at give et enkelt råd. Årsagen er nemlig at jeg har været igang med at lede efter et mail script, der dækker mine behov. Dog uden det store held. Enten er siden ikke valid, eller også kan jeg ikke få php short code til at virke. Jeg vil nemlig IKKE ha det i mine indlæg/sider. Jeg vil ha det i selve designet (sidebaren) Det eneste jeg har fået til at virke nogenlunde, er "Custom contact forms" - her kan jeg konfigurere som jeg vil, og jeg kan også placere den hvor jeg vil. Dog er siden ikke valid efterfølgende. Mange af disse scripts der findes, kan enten aktiveres (sættes ind på siden) via. widgets, eller en php shortcode [] - men det virker ikke rigtig hvis jeg smider shortcoden ind i selve designet. Men der er der jo grunde til. Er der nogle der har kan anbefale et fungerende script der ikke går ind og giver kodnings fejl, og som kan placeres hvor jeg vil (og på alle sider) Så vil jeg blive MEGET glad :) Mvh. Michael Bay Sørensen |
Jeg glemte helt at tilføje at jeg har prøvet følgende:
Zero Conf MailCustom Contact Form
Grunion Contact Form
Easy Contact Forms
Ajax Contact Form