Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en masse ideér, men nu vil jeg fokusere! Hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er ved at starte en webshop med salg af iphone covers osv. og det er det jeg vil satse på pt.

Udover den har jeg flere ideér, men vil gerne af med dem og hvordan får jeg så mest muligt ud af dem? Bygger siderne op udfra gratis theme, så de er klar til brug og sælger dem med leverandører eller?

DitSlips.dk - Salg af slip, butterfly osv.

TennisBolden.dk/BilligeTennisBolde.dk - Salg af tennisbolde + tilbehør.

KlokkeVaerket.dk - Salg af ure.

Hvad gør jeg nu? Bygger siderne op, skaffer leverandør kontakter og så sælger jeg dem eller hvad kan jeg gøre?

Mvh Lasse

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 01:46

Hej Lasse

Det er da super at du har/får så mange ideer, det er bestemt en god ting.

Et gæt fra min side er at du "kun" kan tjene det der svare til at producere en webshop. Dette fordi resten af forarbejdet kan køber selv foretage og køber vil derfor ofte vurdere dette til tæt på 0 kr.

Men du kan jo vælge at tjene på at sælge det som en webshop, og så bruge det at ideen følger med som et ekstra slagsargument.

Du kan også overveje om du vil stå for al forarbejdet og så finde en partner som ønsker at stå for den daglige drift. Hvordan ejeforhold så skal være må være op til dig og din evt. partner. På den måde kan du få ejeandel af en del webshops. Ulempen er at det kan tage ret meget af din tid hvis den partner du får ind ikke gør sit job ordentligt.

Held og lykke med dit sats på din nye webshop.

Mvh Brian / Xpress Tryk ApS

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 08:39

Brian:

Hej Lasse

Det er da super at du har/får så mange ideer, det er bestemt en god ting.

Et gæt fra min side er at du "kun" kan tjene det der svare til at producere en webshop. Dette fordi resten af forarbejdet kan køber selv foretage og køber vil derfor ofte vurdere dette til tæt på 0 kr.

Men du kan jo vælge at tjene på at sælge det som en webshop, og så bruge det at ideen følger med som et ekstra slagsargument.

Du kan også overveje om du vil stå for al forarbejdet og så finde en partner som ønsker at stå for den daglige drift. Hvordan ejeforhold så skal være må være op til dig og din evt. partner. På den måde kan du få ejeandel af en del webshops. Ulempen er at det kan tage ret meget af din tid hvis den partner du får ind ikke gør sit job ordentligt.

Held og lykke med dit sats på din nye webshop.

Mvh Brian / Xpress Tryk ApS

Grunden til, at jeg ikke selv starter  dem er også meget pengenes skyld :)

En partner er ikke det rette for mig lige nu, har lige haft 2 projekter med en partner i hver :) Så vil lige lave noget selv :)

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:02

Lasse Lykke(Master Vind):
Hvad gør jeg nu? Bygger siderne op, skaffer leverandør kontakter og så sælger jeg dem eller hvad kan jeg gøre?

Hvis jeg var dig ville jeg undersøge markedet indenfor de 3 områder, og finde ud af om der er et af områderne som er lettere tilgængeligt end de andre.

Min erfaring er at der er masser af shops som sælger tennisbolde med succes og at det er en svær branche at komme ind i bare ved hjælp af et std theme og uden et brand. Desuden er der mange klubber som har gode aftaler med leverandører, så man kan købe billige bolde i klubben uden at skulle betale fragt osv.

:: HDMI kabel ::

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)