Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt domæne med redelegering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige et spørgsmål til seo folket :-)
Hvis man nu sidder inde med et domæne, hvor der på navnet hver måned er rigtig mange søgninger og man ønsker at domænet skal pege på en allerede eksisterende side, hvordan sætter man så det op på den pågældende side, således ex. Google fanger siden når der søges på ordet? Håber det blev nogenlunde forståeligt :-)
Ved godt hvordan jeg får det til at pege på siden :-)

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Fra  diCEPT ApS Skrevet kl. 23:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er jeg ikke en del af seo folket, men domæne folket, men jeg tillader mig at svare alligevel. :)

Hvis man redelegerer et domæne og ønsker at beholde den link-juice domænet allerede måtte have og videreføre den til den anden domæne, så skal man huske at lave et 301-redelegering. Denne her metode er godt hvis domænet har meget type-in trafik og selvfølgelig mange links.

Eller hvis ikke domænet har noget link-juice eller type-in trafik, men at selve domæne navnet har meget exaxt søgning på Google, så kan man evt. lave et landing page der er optimeret til selve søgeordet, du linker så selvfølgelig fra landing pagen til din hoved domæne/hjemmeside.

Evt. hvis det er et internationalt domæne (ikke dk-domæne), kan du også vælge at sælge domænet.

Held og lykke med det.

Kommer snart...

Tilmeldt 26. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:56

Du kan altså også sælge et .dk domæne.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 01:22

Skovhøj det er bare ikke lovligt. Da man ikke ejer domænenavnet men kun har købt retten til at bruge det...

Men den skal vi ikke ind på her.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)