Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT kyndig samarbejdspartner SØGES til applikations idé

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Dinsen:

Nu vil jeg lige komme med en anden beretning.

Jeg har kun kendskab til iOS, og der har jeg kendskab til flere danske apps som bruger betalingskort/sider, uden om apple's 30%. (Dsb, Interflora)

Som jeg har læst mig til blandt andre udviklere, så er det kun ting der låser noget op i din app, som skal foregå gennem apple's in-app køb, hvor de skal have 30%.
Hvis du derimod køber en fysisk vare, kan du bruge en betalingsside, dog bor du åbne den inden i app'en og ikke åbne safari.

Ewire er også på banen med deres betalings system til apps. Se her: http://ewire.dk/udvikler-seminar.aspx
Ved også flere udbydere af betalings gateways, er på trapperne med kode til at integrere betalingskort/sider i iOS apps. 

Det er et par måneder siden jeg undersøgte dette nærmere, så der kan selvfølgelig være sket ændringer. Håber du kan bruge det til noget.

Tak for denne besked. Jeg blevet klogere. Det hænger åbenbart sådanne sammen, at med fysiske produkter tillader Apple og Google at man anvender andre betalingsmetoder end deres API. Faktisk kræver Apple at man anvender et andet API end deres. Det er derfor kun ved virtuelle/digitale produkter at der er krav om at anvende deres betalingsmetode.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:23

Set i lyset af dette er min oprindelige intention med indlægget jo lige pludselig meget relevant igen. 

Jeg søger derfor stadig en samarbejdspartner med forstand på programmering, der har masser af gå-på-mod og et åbent sind overfor nye ideer :) 

Hvis du eventuelt kunne have interesse, er jeg meget interesseret i at høre fra netop dig! 

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:22

Jeg ser ikke nogen problemer i det...

Det kun et problem hvis man direkte i App har sådan en systemt betaling system
Men hvis app åbner en lille browser som kan lade sig gøre. med betaling så er det lykkes,,:)  

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)