Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg elsker Amino!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fedt!!!

Jeg tror, at størstedelen (og den er stor) af alle aminoer elsker dette sted.
Det er vel den største cadeau Aminoteamet kan få. Tillykke med det og tak for et flot arbejde!

Jeg håber bare sådan, at danske politikere vil læse mere på Amino. Uden at vide om de gør det.
Personligt tror jeg politikerene vil finde Amino som en stor vejviser, der viser den rigtige vej frem for dansk erhvervsliv.

Thumb Up for Amino Team Yes

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rune Gjersvik:
Når man slår ordet "leg" op i Wikipedia, står der at det er fællesbetegnelsen for underholdende aktivitet, hvilket passer perfekt til beskrivelsen af min arbejdsplads, Amino.

Slår man ordet "arbejde" op i Wikipedia, står der at det er en persons systematiske indsats for at fremstille eller opnå noget, hvilket passer perfekt til beskrivelsen af mig, Rune Gjersvik.

Damn, min respekt voksede lige helt vildt her. Ikke fordi den var lav, men jeg må sige at jeg efter denne tråd beundrer dig Rune!

Når man er nødt til at slå ordene "leg" og "arbejde" op for at finde betydningen, er det sindssygt flot at du er nået så langt som du er Big Smile

Nå, men hvis jeg også skal være lidt alvorlig:

Jeg håber at du får succes med at "tvinge" nogle politikere i studiet, men hvis det sker håber jeg at I finder en mand/dame der kan styre sådan et interview, så det ikke kun bliver en gang mikrofonholderi, Jeg er klar over at man nok ikke skal gå for hårdt til dem hvis man gerne vi have at de skal komme igen, eller der skal komme flere. Men det kunne være dejligt befriende at få nogle konkrete svar (hvis en politiker overhovedet er i stand til det), på hvad de vil gøre for at fremme iværksætterkulturen i Danmark, og hvad vi kan forvente at de har tænkt sig at gøre, for at gøre det mere attraktivt at være at være selvstændig.

Uden at der skal gå for meget "hvad skal vi spørge politikerne om" i denne tråd, kunne jeg rigtigt godt tænke mig at høre hvorfor vi er så ekstremt dårlige til at tilbyde iværksætterlån til arbejdsløse der gerne vil i gang. Pengene skal selvfølgelig ikke smides ukritisk efter alle, men hvis der er en fornuftig plan (og her er det ikke en socialarbejder der skal vurdere bæredygtigheden) er det vel oplagt at det er langt bedre at give penge til at føre den ud i livet, end det er at betale formålsløst til en overførselsindkomst. Og så er du selv inde på et par andre rigtigt oplagte og vigtige spørgsmål.

Jeg håber virkeligt at det vil lykkedes for dig.

Og så et stort tillykke med dit nye job. Det lyder som om det er det helt rigtige for dig, og det lyder som om at I har et rigtigt fedt og inspirerende miljø derinde. Så er det jo en fornøjelse at stå op og gå på arbejde hver morgen.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Man får da godt nok et glædesboost af at læse dette debatindlæg. Når alle er så glade, bliver jeg også glad Skype-CoolSmile Yes

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er 110% enig med alle jer andre. Jeg var heller ikke blevet selvstændig uden Amino, de har kostet mig en dejlig fremtid :)

Og please lad os få Aminotastic tilbage :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Godt at læse, Rune. Dejligt at være en del af. Håber I får held til at gøre Amino voksen og dermed endnu bedre.
Ekspertblogs, Freelancer, Markedspladsen er i topklasse.

Er ikke sikker jeg gider at spilde min tid med at høre på politikeres ordflom om at skabe vækst og arbejdspladser. De har været på offentlig forsørgelse altid og har aldrig haft så meget som en saftevandsbod.

Lad os få mere inspiration fra folk, der selv har bygget en forretning op. Læg ud med Lars Larsen.
Fra Sjælland
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du har ganske ret Rune.

Amino er iværksætterstedet #1.

Og Amino Crew'et giver gang på gang nye som gamle Amino'er fornyet brændstof på deres iværksættertank.

Og jeg tror næppe at der er en økonomisk bil i det ganske danske land, der kører længere på en liter brændstof, end en nytanket Amino'er. Ergo, Amino brændstof er det mest miljøvenlige og billigst til prisen.

Jeg er lige nu i praktik hos Amino, og jeg er pavestolt af det. Sidder og skriver seo artikler og retter til på hjemmesider. Og Amino er et af de få steder jeg har været, hvor man faktisk glæder sig mere til at komme på (job) end at holde weekend :) eller efter fyraften allerede ser frem til at møde ind igen. Jeg ser ikke mit (job) hos Amino som et job, men nærmere som en glæde. for når jeg tænker på hvor mange iværksætter vi derude kan være med til at hjælpe til succes, så ser jeg det kun som en gave at være en del af Amino Crew'et.

Så alt det bedste til Amino Crew'et og jer Aminoer derude.  

I ønskes alt den succes i kan bære :).

Og som Richard Branson har sagt - så husk at have det sjovt med det i laver, for så skal pengene nok komme.

De bedste hilsner.        

Robin Kent Schæffer.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er så fedt, at man både oplever proff revisorer og advokater gi gratis råd. Det kan godt være bagtanken er, at det giver kunder i butikken, men det er i så fald helt naturligt. Jeg tror det er en stor hjælp for mange. Selvom vi jo har talt om, at IT vel er meget kraftigt repræsenteret, så synes jeg faktisk der er rigeligt med forskellige emner, til at man blir klogere.

I forhold til det store antal brugere i mange aldersklasser, synes jeg også tonen generelt er rigtig god, lige som amino generelt er herligt fri for kreative forslag til at snyde det offentlige, og i stedet fokuserer på at optimere, men holde regler, den moral tjener nye som gamle iværksætter til ære
Held og lykke med fremtiden, iværksættere er vigtige
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Smukt talt og tænkt - og sandt

Tak for sangen, Cookie

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rune Gjersvik:
En sidste ting, jeg håber virkelig at I husker at fortælle andre hvor fedt et sammenhold vi har her, hvor meget vi hjælper hinanden, og hvad andre går glip af. ;)
Rune Gjersvik:
Jeg har altid elsket Amino, og det fællesskab vi har her, og jeg bliver rørt når jeg i medierne ser Amino medlemmer der har fået stor succes. Jeg selv har fået utroligt meget ud af være her, og jeg vil gøre en stor indsats for at andre medlemmer vil få noget ud af det.

Tro mig, den følelse står du ikke alene med. Jeg har selv fået virkelig meget hjælp herinde fra Amino. I starten da jeg fik af vide dette forum var der, tænkte jeg: Det er sikkert folk der er cand. polit. med en doktorgrad i dit og dat. Så jeg var lidt skeptisk for, om lille jeg kunne tillade mig at skrive herinde. Men sandheden er jo en helt anden. Jeg blev taget imod med åbne arme, folk herinde er super hjælpsomme. Hvilket også var en af grundene til at jeg fik endnu mere blod på tanden til at skabe mit eget. Det har samtidig gjort, at amino bliver nævnt til enhver jeg snakker og skriver med. Ja faktisk har jeg hjulpet vores jobcenter i kommunen, med at få deres brugere til at kigge på siden, så de ikke bare sidder og drukner i at skrive deres ansøgninger til gud og hver mand. Jeg har fået rigtig meget possitiv feedback, i og med at jeg fortæller min historie, viser dem mine indlæg. Så de både kan høre og se at den er sq god nok.

Jeg tror på Amino! Jeg tror på I er med til at hjælpe flere mennesker end i selv går og tror. Jeg er ydermere sikker på, at jeg ikke er den eneste der taler godt om dette site.

Så fra mig skal der lyde en kæmpe tak til selve Amino teamet for give mig og alle andre muligheden for at udvikle os. Men den største tak skal dog lyde til alle de Aminoer der hjælper alle os der måske ikke lige forstår alle termerne. Tusinde TAK for al jeres hjælp. Fortsæt endelig det gode arbejde.

De bedste hilsner

Daniel

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er helt enig :)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)