Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har lavet en Q&A website - mangler idé til niche.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder med en Q&A website, som drives på WordPress - kæmpe sats.

I starten havde jeg den "brilliante" idé, at det skulle være en generel Q&A. Jeg ledte som en besat efter andre scripts som ville gøre det nemmere end lige den WP løsning der er nu. Ikke den store held (en masse problemer), så jeg er kommet til den konklusion, at jeg nok bør være lidt mere specifik. Det vil ligeledes gøre det langt nemmere at vise reklamer (Google har bannet mig fra AdSense).

Og så kommer det store problem. Jeg aner virkelig ikke hvilken niche jeg skal vælge. Det skal være noget med bare lidt "liv" på om man vil, så 'Østrigsk folkedans med en promille på 3+', er nok ikke så hensigtsmæssigt.

Siden hedder "GoAsk.it", hvis det skulle kunne hjælpe til at frembringe en niche ;)

Da jeg ikke er alene om siden, kan jeg ikke sådan bare presse en niche ned over siden, uden at høre hvad min partner syntes, men det vil være fantastisk fedt med et par idéer, eller mange, så vi kan sidde og gruble over mulighederne :)

Vh, Jonas.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 04:22

Det første jeg kom til at tænke på er it-spørgsmål, men det skyldes endelsen på Jeres domæne. Til gengæld findes der jo allerede flere sider hvor man kan få svar på sine computerspørgsmål, men hvis I kan gøre det super nemt at stille sit spørgsmål vil der måske være et marked for IT nybegyndere som har alle de "dumme" spørgsmål som: hvad skal jeg tænke på når jeg bestiller internet, hvordan sætter jeg min printer til osv...

Og ellers kan navnet jo bruges til ca alt, så vælg evt. et område I begge interesserer Jer for, så er det jo nu engang sjovest at arbejde med. Og mon ikke der er plads til sådan en side indenfor fodbold, politik, historie eller noget helt fjerde.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 04:29

Fyld på siden... Smid alt mulig ud.

Nytter ikke at lave SEO på en side google bare "overser" pga manglende tekst pr side.. (har selv samme problem på min i mit tag) Det ufattelig svært at ramme google, men prøv jer frem med en masse indhold PR sektion (altså en om pc, en om mad osv osv, også bare FYLD) også vent og se, rammer i keywordsne rigtigt, så burde den ramme google-
Og hvis ikke, så ram facebook, twiiter osv, og håb på det hjælper..

hvor mange Backlinks har i pt? 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 06:42

Christoffer Tornbjerg:

de har 2 back links klik her det burde kunne forbedres

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 12:38

Rasmus Fredslund Hansen:
Og mon ikke der er plads til sådan en side indenfor fodbold, politik, historie eller noget helt fjerde.

Jeg har haft en idé med politik, men har lagt det på hylden, fordi der simpelthen ikke er nok reklamemulighed i det.

Pointen med en niche er, at det vil være nemmere at få ordentlige reklamer ind (og derfra penge ud i den anden ende ;))

Christoffer Tornbjerg:
Fyld på siden... Smid alt mulig ud.

Nytter ikke at lave SEO på en side google bare "overser" pga manglende tekst pr side.. (har selv samme problem på min i mit tag) Det ufattelig svært at ramme google, men prøv jer frem med en masse indhold PR sektion (altså en om pc, en om mad osv osv, også bare FYLD) også vent og se, rammer i keywordsne rigtigt, så burde den ramme google-
Og hvis ikke, så ram facebook, twiiter osv, og håb på det hjælper..

Hvad pokker har det med nichen at gøre? Som det er lige nu, vil "alt muligt" kræve et hav af kategorier. Så kunne man overveje under kategorier, men det virker ikke særlig godt med det system her (desværre). Ligeledes vil det ikke være særlig hensigtsmæssigt at bygge en masse links omkring fodbold fx, hvis nichen ender på noget helt helt andet. :)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 02:47

Hvis det skal være en niche med ok reklame penge, hvad så med at lave det til en spørg løs om hjemmesider. Hvor kan man få dem billigt, hvordan kommer man i gang, hvad er wordpress osv...

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 08:32

Jonas:
Hvad pokker har det med nichen at gøre?

du har ret, jeg læste lidt forkert der :-) hehe 

Det må du/i undskylde! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 10:47

Rasmus Fredslund Hansen:
Hvis det skal være en niche med ok reklame penge, hvad så med at lave det til en spørg løs om hjemmesider. Hvor kan man få dem billigt, hvordan kommer man i gang, hvad er wordpress osv...

Pt er valget endt på et generelt spil Q&A. Generelt da kategorierne er så simple som "MMORPG" "FPS" "MMOFPS" og lidt flere i den dur. Siden er så idiotisk til underkategorier, at det er helt sørgeligt.

Christoffer Tornbjerg:
du har ret, jeg læste lidt forkert der :-) hehe 

Det må du/i undskylde! 

Det helt iorden :)

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 11:30

Du kunne jo også tage entreprenørskab :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 11:34

Morten schmidt:
Du kunne jo også tage entreprenørskab :)

Entreprenørskab? Må du nok uddybe lidt.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)