Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med webhost udbyder

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 19:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dommeren 

Det du henviser til er trafik og den ligger inden for de grænser de tilbyder.

Men det de har gjort er jo at forringe hans produkt, lad os sige at alle kunder der køber pro 1 pakken har 5% af en CPU kerne på deres hotel, så finder de ud af at han bruger for meget og skruer hans ned på 2,5% dvs. forringer det produkt han har i forhold til de andre kunder der har samme løsning. Hvorfor skal han betale det samme for en Pro1 som de andre skal når han kun får 50% af den CPU kraft som de andre får der har samme produkt ?

Det giver ikke mening i min verden og hæfter sig vel også til noget der hedder købeloven om mangler og fejl ved salg (§81 til 86)  

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 19:27 | Låst

Rene, 

Læs det svar jeg har givet dommeren

Mvh.

Jesper

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 19:31 | Låst

Resourcer kan også være et script der er dårligt programmeret eller lign. Ikke kun trafikken.

Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 19:36 | Låst

Rene 

Så burde det jo være en ændring for alle kunder ;)

Mvh.

Jesper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:38 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

der er ikke mange der kalder sit webhotel de navne plus har cloud server så jeg ville gerne høre fra den anden side altså hosting udbyder hvad den mener omkring denne her sag , nu har vi kun hørt fra den side af , jeg kan bedste lide at høre fra begge sider af , så kan man bedre vide om de har handlet korrekt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 19:56 | Låst

Nej. Ikke hvis jeres side bruger mange resourcer. Men der mangler oplysninger omkring trafik. CMS system. Plugins. Egne programmere scripts siden bruger før det kan vurderes.

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 19:57 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil tilbyde ham hosting hos os som køre på en vps XEN løsning som sikre at man har sin del af en server. Her får du hvad du betaler for og lidt mere.

vis du ikke hved hvad fordele der er ved XEN frem for lad os sige Virtuozzo Containers

så kan jeg liste nogen af dem her

XEN vs. Virtuozzo Containers

XEN VPSVirtuozzo Containers
Dedicated RAM & CPU Yes Shared
Dedicated server like isolation Yes No
Custom Firewall Configuration Yes No
Independent kernel Yes No
Any guest OS support Yes Pre-defined (no changes)
Full root access Yes No

Vi tilbyder også semi dedikeret løsninger med 20/35/50 % cpu og 50 % af 4/8/16 GB ram alt efter hvilken løsning du vælger.

Hilsen

Joachim Dahl

EDB-Hosting.dk .com

EDB-Eksperten.dk

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Tilmeldt 25. Aug 12
Indlæg ialt: 10
Fra  www.payonce.dk Skrevet kl. 22:19 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person
PayOnce.dk

Hvis du ønsker en fair og billig hosting løsning så kører vores firma en kampagne lige nu med 50% rabat på både Basis og Pro hosting. Danmarks suverent bedste service og tilmed 100% gratis hosting løsninger.

Basis hosting:
Vores basis hjemmesideløsning med gratis hosting tilbydes lige nu til halv pris. Betal 1gang og så er din hjemmeside hostet gratis for tid og evighed (-:

http://payonce.dk/basis-pakke/

Pro hosting:
Vores første 1000 erhvervskunder kan fastlåse en Pro hosting løsning til kun 495 kr om året. Med Pro pakken får du tilmed ubegrænset trafik, ubegrænset serverplads, ubegrænset antal e-mail adresser, ubegrænset antal menupunkter, ubegrænset antal undersider mv.

Se mere her: http://payonce.dk/pro-pakke/

Kontakt os gerne for nærmere information omkring vores unikke produkter!

Venlig hilsen

Daniel Tue

www.payonce.dk
daniel@payonce.dk
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:31 | Låst

payonce:
PayOnce.dk

Hvis du ønsker en fair og billig hosting løsning så kører vores firma en kampagne lige nu med 50% rabat på både Basis og Pro hosting. Danmarks suverent bedste service og tilmed 100% gratis hosting løsninger.

Basis hosting:
Vores basis hjemmesideløsning med gratis hosting tilbydes lige nu til halv pris. Betal 1gang og så er din hjemmeside hostet gratis for tid og evighed (-:

http://payonce.dk/basis-pakke/

Pro hosting:
Vores første 1000 erhvervskunder kan fastlåse en Pro hosting løsning til kun 495 kr om året. Med Pro pakken får du tilmed ubegrænset trafik, ubegrænset serverplads, ubegrænset antal e-mail adresser, ubegrænset antal menupunkter, ubegrænset antal undersider mv.

Se mere her: http://payonce.dk/pro-pakke/

Kontakt os gerne for nærmere information omkring vores unikke produkter!

Venlig hilsen

Daniel Tue

www.payonce.dk
daniel@payonce.dk

jeres kontakt formular load konstant jeg kan ikke skrive til jer og i har slået private beskeder fra på jeres amino.dk profil , jeres service lyder som et godt tilbud

men i alt måske lyder jeres tilbud næsten for godt til at være sandt for puha jeg har dummet mig et par gange i mit iværksættere liv for lige nu er jeg mere tæt færdig end nogen sinde ,men det sidste er altid svært lige at  finpudses 

der er ekstra mange ting i jeres pakker , vis i skal lave i høj kvalitet og god service kommer i til at arbejde nærmeste gratis nok for der ikke det man til passe i det cms i tilbyder på jeres side

ps vis ikke det hele følger med jeres tilbud på siden så skulle i overveje en tekstforfatter lige får lavet jeres tilbud forståeligt på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 00:58 | Låst

Jesper Have:

Men det de har gjort er jo at forringe hans produkt, lad os sige at alle kunder der køber pro 1 pakken har 5% af en CPU kerne på deres hotel, så finder de ud af at han bruger for meget og skruer hans ned på 2,5% dvs. forringer det produkt han har i forhold til de andre kunder der har samme løsning. Hvorfor skal han betale det samme for en Pro1 som de andre skal når han kun får 50% af den CPU kraft som de andre får der har samme produkt ?

Det giver ikke mening i min verden og hæfter sig vel også til noget der hedder købeloven om mangler og fejl ved salg (§81 til 86)  

Har denne udbyder skrevet nogen steder i deres betingelser om de kan sætte begrænsning under hvad man betaler for?   

Lyder ikke til det kan være tilladt at man skal betale for mindre end de andre på samme server. Så må der jo begrænses på det man betaler for og ikke mindre...

Nu er jeg ret sikker på jeg ved hvilken host der er tale om, men har ikke umiddelbart kunne finde ud af om de har sådan en del i deres betingelser.

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)