Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart og hosting af webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 

Et par kammerater og jeg har stiftet et I/S firma, da vi gerne vil oprette en webshop, hvor vi vil sælge covers og andet tilbehør til mobiltelefoner. Vi er klar over, at der er rigtig mange spillere på markedet, men vi vil alligevel gerne give det et forsøg, da vi mener, at vi kan tilbyde det danske marked en ny webshop med en lidt anderledes vinkel. 

Men! Vi har ikke prøvet at starte en webshop før, så vi har en masse spørgsmål, som vi rigtig gerne vil have svar på. 

1) Hvilket hosting-firma skal vi benytte til hosting af siden? Vi er lidt i tvivl om, om det er webhotellets lagerplads eller trafikken, der er vigtigst og evt. hvor meget af hver, der skal være. 

2) Hvordan får vi sat en lækker webshop op, som ikke koster alverden? Der findes så vidt vi ved, en del løsninger som f.eks. prestashop, men er det lige til at installere det på et webhotel og så evt. købe et template dertil? 

3) Hvilken betalingsløsning skal vi bruge? Vi har kigget på moneybookers, da det ikke koster noget oprettelsesgebyr og de tager også imod Dankort. Men findes der plugins til betaling via dem til de forskellige webshop-løsninger? Vi vil meget gerne have en 1-page checkout løsning. 

4) Hvordan fungerer det, når vi vil importere varer fra Kina? Vi er blevet både moms- og importregistreret, men hvad gør vi helt konkret, når vi køber en kasse varer fra Kina til eksempelvis 1000 kr.? Hvordan afregner vi med told osv.? 

Det var lige de vigtigste ting lige nu, som vi meget gerne vil have lidt hjælp til at finde ud af :) 

På forhånd tak for hjælpen 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 14:17

Hej Emil ,

Emil3:

1) Hvilket hosting-firma skal vi benytte til hosting af siden? Vi er lidt i tvivl om, om det er webhotellets lagerplads eller trafikken, der er vigtigst og evt. hvor meget af hver, der skal være. 

Der er to muligheder som jeg mener i bør kigge på, og det er Unoeuro, og meebox.net - Begge to super gode og stabile webhoteller 

Emil3:
2) Hvordan får vi sat en lækker webshop op, som ikke koster alverden? Der findes så vidt vi ved, en del løsninger som f.eks. prestashop, men er det lige til at installere det på et webhotel og så evt. købe et template dertil? 

Med Meebox.net er der one-click installation af Prestashop, så kan det ikke være nemmere. Find et lækkert theme dertil, og smid det på. Så har i næsten en færdig Webshop. 

Emil3:

3) Hvilken betalingsløsning skal vi bruge? Vi har kigget på moneybookers, da det ikke koster noget oprettelsesgebyr og de tager også imod Dankort. Men findes der plugins til betaling via dem til de forskellige webshop-løsninger? Vi vil meget gerne have en 1-page checkout løsning. 

Der findes en masse betalingsløsninger til Prestashop, Epay og Quickpay tilbyder blandt andet løsninger til Prestashop mener jeg. 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 14:19

Hej

Du er velkommen til at kikke på min demoshop, på www.webshop-luxus.dk

Du kan downloade et produktark.

Du er også velkommen til at kontakte mig for yderligere oplysninger.

Jeg har skrevet bogen www.webshop-sådan.dk hvor systemet bliver brugt som et gennemgående eksempel.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 14:22

Emil3:

Hej Amino 

Et par kammerater og jeg har stiftet et I/S firma, da vi gerne vil oprette en webshop, hvor vi vil sælge covers og andet tilbehør til mobiltelefoner. Vi er klar over, at der er rigtig mange spillere på markedet, men vi vil alligevel gerne give det et forsøg, da vi mener, at vi kan tilbyde det danske marked en ny webshop med en lidt anderledes vinkel. 

Men! Vi har ikke prøvet at starte en webshop før, så vi har en masse spørgsmål, som vi rigtig gerne vil have svar på. 

4) Hvordan fungerer det, når vi vil importere varer fra Kina? Vi er blevet både moms- og importregistreret, men hvad gør vi helt konkret, når vi køber en kasse varer fra Kina til eksempelvis 1000 kr.? Hvordan afregner vi med told osv.? 

Det var lige de vigtigste ting lige nu, som vi meget gerne vil have lidt hjælp til at finde ud af :) 

På forhånd tak for hjælpen 

Hej Emil3, 

Jeg kan ihvertfald hjælpe med at svare på webhotel spørgsmålet. Du kan få webhoteller der er rigtige billige, og giver godt med plads - (5gigabyte+), dette kan være fint at starte ud med, men lige så snart der kommer gang i forretningen, og i får en del produkter, bør i overveje, at smide lidt flere penge efter jeres hosting, for at i får mere processing kraft. Hvis i en dag bliver rigtig store, kan det ende op med i bevæger jer ud i større løsninger så som en VPS eller endda dedikeret server (Man kan jo altid håbe i kommer til at tjene mange penge).

Men ja i sidste ende, du kan få webhoteller fra 5-10kr om måneden og op, hos Hosting4Real tilbyder vi fx. hosting løsninger. Men der er også mange andre amino'er herinde der kan fortælle hvad de bruger af webhoteller! :)

Venlig Hilsen
Lucas Rolff 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 16:17

Emil3:
Hvordan får vi sat en lækker webshop op, som ikke koster alverden? Der findes så vidt vi ved, en del løsninger som f.eks. prestashop, men er det lige til at installere det på et webhotel og så evt. købe et template dertil? 

Du kan lave en prestashop side som min side er lavet i gennem www.ditwebhotel.dk det er med 1 klik system, så det er nemt.

Vh

Tom N

PS du kan se min side via min reklame herunder

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 16:17

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 16:26

Tak for jeres svar :) 

Jeg tror vi ender med at benytte Meebox til hosting, men er deres billigste pro-løsning til 99 kr. pr. måned med 10 GB lagerplads og 100 GB månedlig trafik nok? 

Vi har desuden meldt os til et infomøde hos SKAT her i starten af september, hvor vi håber på at få besvaret en masse af vores spørgsmål.

Hvilket webshop CMS vil I sige er det bedste til at sætte en webshop op i? Og hvor kan man købe nogle rigtig lækre templates? Vi ønsker en shop med et ret professionelt og lækkert udseende, men vi har desværre ikke midlerne til at investere det helt store her i starten. 

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 17:01

Jeg vil godt byde ind med vores pro eller vps løsning på super hurtigt netværk.

jeg kan også tilbyde dig en shop sat op og klar nøjagtig magen til edb-eksperten.dk som ikke kræver en vil uddannelse for at ændre design og layout.

vi har desuden oneclick installer på vores pro løsning med 6 forskællige opencource shop løsninger http://edb-hosting.dk/oneclick_installer.html#ecommerce_solutions

har det interesse så kontakt mig på mail eller smid en besked så tager vi den der fra.

Hilsen

Joachim Dahl

EDB-Hosting

EDB-Eksperten.dk

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 17:05

Emil3:
Jeg tror vi ender med at benytte Meebox til hosting, men er deres billigste pro-løsning til 99 kr. pr. måned med 10 GB lagerplads og 100 GB månedlig trafik nok? 

Spar 75% og smut over på webhosting.dk, har flere faciliteter, markant mere plads og ikke mindst markant mere erfaring i hostingbranchen end de fleste hvis ikke dem der kørt længst i branchen...med fuld respekt for meebox er de et ret nyt firma der har kørt i kort tid. 99 kr per md lyder umiddelbart for dyrt for et webhotel du kan få andre steder til langt lavere pris.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 17:11

Vi kan tilbyde et webhotel med 10gb, og 200GB trafik, for små 30kr om måneden (360kr om året).

Vi har ingen form for overselling, der er chat og email support. 1 Click installer, (tons af shops at vælge imellem). Vi garantere stabil og hurtig hosting.

Vi tilbyder også VPS'er hvor i lige nu får 26% første måned - Priserne er inkl. moms

Venlig Hilsen
Lucas Rolff
Hosting4Real 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)