Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafik, fotografi og lidt programmering tilbydes ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Eftersom at en SU ikke helt slår til når man har lidt ting man gerne vil, søger jeg lidt at lave i ny og næ.

Jeg har en solid erfaring med fotoshop og redigering med samme, især når når det kommer til grafik fra bunden, men bestemt også når det kommer til fotoredigering, udover dette har jeg også en grundlæggende erfaring med hjemmesider, primært i CSS og HTML.

Har lavet to sider som stadig er oppe, er dog ikke helt tilfreds med nogle af dem, men dette er mere et udtryk for min udvikling end siderne i sig selv, www.esot.dk, og http://fog-el-data.dk, udover dette har jeg bidraget til adskillige projekter, dog er de fleste af dem kulesejlet som et følge af udviklingen(primært været hold sider forbundet med pc-spil, den slags kommer og går jo)

Udover dette så er jeg også den lykkelige ejer af et spejlreflex kamera, så muligheden for billeder, eventuelt produktfotos og tilpasning af samme er der også.

Flere informationer og eksempler på ting og sager kan sendes hvis det er ønske omkring det ;)

På forhånd tak,

B.Martinsen

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 15:33

Hej B. Martinsen

Velkommen til Amino.

Kan du lave et Flash topbanner til mig, har alle fotos klar

Du må gerne komme med flere referencer, på ting du har lavet - det vil kun hjælpe dig selv.

På genhør.

Med venlig hilsen

PB

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jun 07
Skrevet kl. 17:49
Hej PB,

Tak for dit indlæg. og tror du har ret, nok en god ide at sætte lidt flere referencer ind.

Sandt og sige så har jeg meget begrænset erfaring med flash. Jeg har leget lidt med programmet en tid tilbage, men er dog frisk på at rode med det igen, så er villig til at give det et forsøg.

Men jeg kan jo nok ikke garantere for resultatet.

Med venlig hilsen,

Brian Martinsen.

Fra Oksbøl
Tilmeldt 10. Jun 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:51

Hej B. Martinsen

Hvor bor du, da jeg har en cafe som jeg gerne vil have opdateret hjemmesiden til,og det kræver lidt billeder at få den helt i top.

MVH Mads Nielsen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jun 07
Skrevet kl. 10:07

Hej Mads, det lyder jo interessant, og jeg bor i Esbjerg :)

Mvh, Brian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)