Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God hjemmeside funktionalitets test!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at bygge en hjemmeside op. Idéen var at jeg gerne ville have beta testet hjemmesidens funktionalitet og andet forskellig input folk har. Min umiddelbare idé er at jeg vil lave en mail liste på et par hundrede mennesker først, og lade dem give mig feedback på siden. Men hvornår skal jeg begynde at opbygge maillisten? Kunne være fedt at få nogle råd fra jer aminoer der har erfaring med beta testing, til hvordan man opbygger mailliste, hvornår man begynder i forløbet. Eller andre goder idéer til betatesting.

På forhånd tak

Mvh Mads

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 09:00
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads

Du kan lave en mail liste via Mailchimp. Bare opret det som et nyhedsbrev. Herinde kan du manuelt tilføje alle de mails, der ønsker at være med til din betatest og sende en enkelt mail ud til dem alle samtidigt.

Mailchimp er simpelt og gratis. :)

Alt afhængig af hvad din side går ud på, kan det være, der slet ikke er behov for så stor en mission, for at få testet siden.

Er det f.eks. en shop og du blot ønsker feedback på design, funktionalitet, troværdighed osv, så er der rigeligt med flittige aminoer, der gerne giver den et kig (undertegnet inklusiv). Hvis du bare smider et indlæg op med ønske om feedback. :)

Det er begrænset, hvor mange ideer folk kan give dig til testing af siden, når vi ikke ved, hvad siden går ud på.

De bedste hilsner
Casper

Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 18:10

Tak for svar :) Det kunne bruges :)

Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 18:11

Jeg tror senere i processen vil ligge det op her! Jeg tjekker mailchimp ud :) tak for det :)

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 18:12

Velbekommen! Og god vind her fra. :)

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 18:39
Tilmeldt 20. Aug 12