Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør dit selskab for dig? Branding, synlighed, langsigtet

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Det huer mig sådan ikke helt at bringe emnerne i dette indlæg på banen - da de i den grad omhandler en vis egen-interesse - men da samtidig er ekstremt gode eksempler på hvordan et Network Marketing tænker langsigtet - og tænker fuldstændig "udenfor boksen" - altså gør ting som ingen andre selskaber har gjort før - med helt klare formål for øje: Varemærke-genkendelse; populært kaldet branding - såvel som støtte i markedet til forhandler-nettet... ja, så bliver jeg nødt til at kaste dette indlæg i spil.

Synes det er federe at diskutere og debattere andres gode ideer - da objektiviteten er noget bedre... men, nu er der så ingen andre der gør noget tilsvarende...

Tahitian Noni Int´l. (TNI) har nemlig lancheret to koncepter, som giver ekstremt meget omtale, genkendelse i markedet - og er med til at hive branchen op på en højere remskive i forhold til at være SYNLIGE i markedet.

For et par år siden lancherede TNI nemlig Tahitian Noni Café - en traditionel café med Tahiti tema - og sunde alternativer på programmet. En café som lokalt danner rammen om synlighed - og samtidig er et visuelt, fuldstændig håndgribeligt fysisk bevis på hvor langt vi er nået.

Cafeerne findes p.t. 4 steder i USA, i Tyskland, Japan - og Sydamerika. Se www.tncafe.com

I forlængelse har TNI i indeværende år lancheret en restaurationskæde kaldet Motus Island Grill. Se www.motusislandgrill.com

Så vil nogen jo sikkert spørge: "Hvorfor dog det??!" - spørgsmålet besvarer sig selv når du ser de to websites + hvis du glibede mine sætninger omkring synlighed, branding...! :-)

Men her stopper det synlige i markedet ikke... "Noni Lifestyle Centers" er lancheret på flere markeder - konceptet er en butik, en showcase, for vore produkter.

Folk kan komme ind fra gaden og se, føle, mærke, smage, smøre.

For nogle år siden var TNI såmænd også det første selskab til at stå bag en Hollywood-produceret film, som senere kom på DVD; "The Legend of Johnny Lingo" - alt sammen i brandingens tegn. www.johnnylingo.com - Filmen indholdt naturligvis direkte referencer til noni-frugten - og foregår såmænd også i Fransk Polynesien.

Nu bryder jeg mig sådan set ikke om rene reklame-relaterede indlæg - og vil derfor opfordre til at indlægget danner rammen om en tråd udfra spørgsmålet:

"Hvad gør andre selskaber, dit selskab, for branding - hvad er den langsigtet plan (hvad har de gjort på andre markeder"

"Hvilke eksempler har du set i andre selskaber, eks. på deres hjemmemarkeder i forhold til branding"

Afslutningsvis kan jeg så lige kaste i spil at TNI - as we speak - gør noget intet andet selskab endnu har tilladt nogen som helst distributører at gøre - men det vil jeg ikke komme nærmere ind på da jeg dels vil få vores compliance på nakken - såvel som det at jeg står ved min holdning til reklame-orienteret indlæg ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)