Eller Opgraderer-Fester, Opgrader-Festen |
Det er ikke en god ide, da det så bare gør at andre vil og kan købe det andet. Ud fra det eksempel han giver, vil jeg ikke mene at det er ulovligt for en anden at købe det med bindestreg. uanset hvilket han vælger, bør han købe begge, både for at sikre domænet, men også for at sikre hvis folk glemmer at skrive bindestreg, at folk så lander på hans side, eller omvendt, selvom det nok ikke vil være tilfældet.Stokholm Jewelry:Hej Jonas ,
Jeg synes at du skal starte med at købe domænet uden bindestreg, du kan altid købe domænet med bindestreg senere. Og så kan du få det til at gå ind på det normale domæne uden bindestreg.
Best regards / Bedste hilsner
Frederik - Stokholm Jewelry
uanset hvad er det altid bedst at købe begge, og for 2x45kr om året er det nu også givet godt ud.
til trådstarter, jeg ville vælge domænet med bindestreg som hoveddomænet, set ud fra dit eksempel, da det ellers kan være svært at læse, og kan være svært for google at gennemskue helt. Men hvis dine eksempler faktisk er de domæner du overvejer at købe, ville jeg nok lige overveje det endnu engang, da de ikke er helt gode og nemme at huske.
MVH Kim