Fedt at du satsede, og fik så gode artikler ud af det, som viser at det virker.
Jeg er ikke sikker på at jeg ville spare noget, men teknologien er interessant. Jeg kører alt for lidt, og selvom min store V8'er kan være lidt tørstig i tæt trafik, så vil 5-15% i besparelse ikke få det til at løbe rundt. Fruen kører noget mere, men hendes kører ganske langt på literen i forvejen. Og vi giver omkring 6 kr. for en liter benzin, hvilket jo også gør besparelsen mindre. Når man som os begge bruger sportsvogne til hverdagsbrug er man jo mere eller mindre indstillet på at det koster i benzin fra start :-)
Har du forresten prøvet at få produktet i FDM's bilblad Motor? Kunne forestille mig at du ville ramme en interessant målgruppe der.
Ja når det er sportsvogne ved man jo godt, at penge pungen nok vil komme noget mere i spil:-). Men tror nu nok der kunne være en besparelse der var nok til at den kunne tjenes hjem:-).
Jeg har faktisk overvejet FDM. Men ved ikke hvad de vil sige når det nu allerede er udkommet i et andet magasin. Har du ideer til hvordan vi kommer derind?.
Du må da have nogle kontakter i USA der kunne være interessante emner:-)
Tillykke med det! Det er jo store blade med store flotte artikler så jeg kan sgu godt forstå du er stolt!
Og det lyder til at være et fedt produkt. Jeg solgte selv min gamle bil for et par år siden, men den kunne da udmærket godt have brugt 5-15 % længere på literen ihvertfald :)
Jeg synes bare at du skal ringe til Motor's redaktion, eller smide dem en mail. Glem ikke at fortælle dem at Carsten Nymann fra BM har testet det med godt resultat. Det er en super reference!
Husk på at mange journalister bare sidder på sin flade med Outlook åbent, i håbet om at noget interessant dumper ind. Opsøgende journalistik kan være en sjældenhed på mange redaktioner, er jeg sikker på.
Hej. Send gerne oplysninger om muligheder for at forhandle produktet, i en privat besked.
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.