Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Intramedia/webcompany?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har erfaringer med websideleverandøren Intramedia, der er ved at tage navneforandring til Webcompany?

Tilmeldt 30. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Network Media ApS Skrevet kl. 15:37

Hej Maria

Jeg har netop fået en ny kunde som tidligere var kunde Intramedia. Hun fortalte mig at Intramedia er meldt konkurs, og at deres nye selskab "webcompany", kræver 6.000 kr for at man kan fortsætte sin hjemmeside...ellers vil den blive lukket ned indenfor 2 dage...måske før.

Var en smule chokeret over deres metoder, og tvivler på at det er helt lovligt.

Så hvis du har været kunde hos dem, så vil jeg anbefale dig at komme videre...kontakt evt. mig, så kan jeg lave et godt tilbud til dig...;o)

Mvh

Thomas

Fra København N
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:19

Tænkte nok, at jeg ikke var den eneste der var kommet i klemme.

Jeg har imellemtiden også erfaret at de har erklæret sig konkurs og jeg har over 70.000 kr. i klemme. De påbegyndte arbejdet i december 2010 - sitet er stadig ikke færdigt. 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:55

Det var da noget af en slat penge, må man spørge hvad du skulle have lavet, for det lyder da som et noget voldsomt beløb?

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:02

Av for den da Maria, det er surt for os alle når den slags er med til at give branchen et dårligt navn.

Vi hos Favola vil også meget gerne hjælpe dig videre, men ellers kan jeg bestemt også stå inde for at Thomas Ahrnberg er en hæderlig mand :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)