Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Html vs wordpress?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bedste råd er at komme i gang med at lege med Wordpress. Det er den letteste måde at lære det på.

Mit forslag er at

1. Du køber plads på et webhotel der tilbyder hurtig og enkel installation af Wordpress. Det kunne f.eks. være http://surftown.dk/webhotel-privat, hvor du samtidigt kan bestille et domæne.
  2. Når du har oprettet Wordpress på dit webhotel, kan du installere et theme som giver dig et nyt design til din blog. Du kan se hvordan du installerer et nyt theme på 
  3. Efter du har installeret et theme, kan det være, du gerne vil have tilføjet flere funktionaliteter på din Wordpress-side. Det kan du gøre ved at installere "plugins". Det kan du se hvordan man gør på

Ved at følgende ovenstående venledning, vil du relativt let og smertefrit vlære i gang med din egen Wordpress-side.

Når/hvis du løber ind i problemer, kan du altid spørge løs her på Amino. Der er masser af folk som gerne vil hjælpe dig med dine specifikke spørgsmål til Wordpress.

Tilmeldt 14. May 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Halal-københavn.dk Skrevet kl. 16:18

Hej Bjarke, tak for dit svar. men det er nu ikke helt en blog jeg skal lave, men er det lige meget? :) men kan jeg ikke bare lave en normal html side? 

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 16:23

AzizWadi92:
Hej Bjarke, tak for dit svar. men det er nu ikke helt en blog jeg skal lave, men er det lige meget? :) men kan jeg ikke bare lave en normal html side? 

Det er netop derfor Wordpress er blevet så utrolig populært: Det kan MEGET andet end blot være en blog. Du kan fint bruge det til en normal HTML-side.

Tilmeldt 14. May 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Halal-københavn.dk Skrevet kl. 16:29

okay perfekt så hvis jeg f.eks designer min egen side i min html editor, så kan jeg godt smide det ind på wordpress? :)

Mange tak for hjælpen! 

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 16:36

AzizWadi92:
så hvis jeg f.eks designer min egen side i min html editor, så kan jeg godt smide det ind på wordpress? :)

Så skal du vist designe dit eget theme, men der stopper min viden om Wordpress. Måske der er andre i denne tråd der kan svare dig?

Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:40

Glem alt om html og bare gå i gang med wordpress - det kan ALT

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)