Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår får man en rykker for for sent betalt moms?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår modtager man en rykker fra Skat, hvis man ikke har indbetalt kvartalsmoms til tiden?

Jeg tænker på antal dage efter rettidig indbetalingsdag.

På forhånd tak.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik engang en rykker fra SKAT, med et heftigt gebyr oveni (mener det var 800 kr. eller noget i den stil). Det viste sig heldigvis at være en fejl, men jeg tror, der gik ca. 10-12 dage.

Hvis du ved, du er kommet bagud med at opgive/betale, så kan jeg kun give dig det råd, at ringe til SKAT og sige: UPS, hvad skal jeg gøre!?
Enten får du gebyret under alle omstændigheder eller du rammer den rigtige person i det rigtige hjørne (med den helt rigtige tone) og sparer pengene.

Regn ikke med, at de glemmer dig! 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nemlig, bare 1 dag for sent så kommer gebyret, enten som girokort, trukket over PBS eller via næste opkrævning.

De offentlige glemmer ikke deres gebyrer, selvom de ikke selv betaler nogle.

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kan kun anbefales og betale sin moms til tiden - det er mega dyrt at lade være. Gebyret ryger på fra dag et og øges gradvist - og du skal selv sørge for at finde ud af hvor meget du skylder når du så endelig betaler, selvom de ikke har sendt dig en rykker endnu - betaler du ikke hele det skyldige beløb - ja så ryger der også renter på det resterende. Så igen betalt din moms til tiden.

Det er noget lort at komme ud af igen - specielt for en nystartet virksomhed- skulle jeg hilse og sige

mvh stefan

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skriver ikke noget forkert, men trådstarter spørger Hvornår får man en rykker.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)