Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Ville høre hvad det koster og få opsat en webshop fra bunden - vi har i dag en webshop som køre på scannet webshop 1 skabelon og er blevet træt af at se på denne, så vi skal have noget nyt, hvor siden er sat lækkert op og så skal der gerne være mulighed for at indsætte video klip mv. så vi ikke kun blot sælger produkter men også vil prøve og gøre siden mere informativ, således at vi kan tiltrække personer der ikke nødvendigvis køber vores produkt her og nu, men fylder relevant info på siden så de kommer igen og igen og måske køber på et senere tidspunkt - også for at kunne begynde og lave mere viralt markedføring og starte med og bruge facebook mv. mere seriøst, hvor det har haltet efter i lang tid.

Siden skulle gerne kunne bruges både til normalt B2C men også gerne med B2B login/priser - det kunne jo være der var nogen der sad inde med en skabelon der kunne bruges til os bare med et nyt design.

Hvad siger i? :)

Fra Københaven / Århus
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 67
Fra  Webstock Skrevet kl. 13:41

Hej jeppe

Vi kan hjælpe dig med et system der kører på open source platformen Magento. For en standard B2C site tager vi 299/mdr. Via samme administrationsmodul er det muligt også at få en B2B løsning. Dette vil koste yderligere 299kr/mdr. 

Hvis du ønsker en special designet side kan vi sagtes lave det til dig! 

Du er velkommen til at kontakte mig for yderligere spørgsmål. Du kan læse mere om vores produkter på Webstock.dk

Venligst

Lasse Juhl

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 13:47

Hej Igen

Tak for dit indlæg Lasse, men glemte lige og sige at jeg er ude efter en løsning hvor vi betaler for det arbejde der bliver lavet, men efterfølgende vil vi blot have det liggende på et normalt godt webhotel med dertilhørende betalings system fra Nets som i dag, netop for at slippe for den månedlige udgift - altså vi ønsker ikke at få lavet siden som en abonnoment løsning.

En lille detaljer er at vi ud ad til gerne skal have to ansigter, men indadtil skal det køre i et og samme system. Dvs. det reelt er den samme shop og man skal kunne gå fra den ene afdeling af siden til den anden så man ikke bryder reglerne for betalings kortene mv. men vi har to typer produkt kategorier, som vi gerne vil søgeoptimere mv. seperat, og landing pages vil også bliver re-directed via to forskellige domains. - Men selve shoppen skal blot være en og samme - håber det giver mening :)

Fra Københaven / Århus
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 67
Fra  Webstock Skrevet kl. 13:53

Hej Jeppe

Vi kan sagtens finde en løsning, hvor i betaler et engangsbeløb for systemerne, og derfra ejer i det 100% og ikke er afhængige af et abonnoment. 

Magento kan lave det der hedder store views, hvor du kan samle en masse sites i en og samme admin. Vi har mange kunder som fx har www.jeppe-B2C.dk og jeppe-B2B.dk som udadtil er to helt forskellige sider, med forskellige design, login, priser etc. Mens det i backend kører på et og samme system. 

Venligst 
Lasse

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 13:53

Hvis du vil have en webshop kodet fra bunden af uden brug af div. shop CMS systemer ligger det vel mellem 10-40.000 kr. afhængig af opgavens størrelse og sværhedsgrad. 

du kan kontakte mig på kirkely123@gmail.com eller her på amino så skal vi nok for give dig et billigt tilbud 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 08:56

Det er denne webshop vi gerne vil have up to date, og så gerne med implementering af vores anden webshop , således at internt bliver det en og samme, men ud ad til skal det virke som to forskellige. - Opgaven skal gerne være løst inden 1/10-2012

Håber der er lidt flere der kan byde ind nu hvor tingene er blevet lidt mere konkret.

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 09:08

dvs at jeres http://www.firstglass.dk/ side skal ligne den anden hvordan og ledes

du kan kontakte på mail hvis du er interesseret 

CK@labsec.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 11:59

Hej Claus

Nej vi skal have HELT NYT design, og så skal de to gamle webshops stadig ud ad til virke som to seperate shops, men internt skal det køre på samme system, med samme betaling, fragt mv. - det er alligevel det samme firma der står bag.

Så udseendet af siden skal være helt nyt og mere fleksibelt, som skrevet i første indlæg i denne tråd - vi vil gerne have mulighed for at smide embedded videoer mv. op på shoppen og lave anmeldelser af produkter mv. - og så vil vi gerne for en gangs skyld gerne betale for et åbent system, så man ikke ligesom hos Scannet skal betale X kr for SEO åbning, X kr. for abonomment osv osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26

Hej Lasse,

Jeg vil gerne byde ind på design-delen - hvis det har interesse ?
Hvad er din mail? Så kan jeg sende dig et udpluk af mine nyeste refrencer, forduden de referencer jeg har på min side 

Send gerne en mail til nils@nilspedersen.dk med en specifation af hvad i har af ønsker og behov iht. design.

Vh Nils

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 12:32

Hej Nils

Jeg skal både bruge en og samme til design/funktion - jeg vil helst ikke splitte opgaven

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)