Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sprog på shop? Danske eller Engelsk?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er specielt udviklet til Prestashop Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:33

Hvis du vil sælge til DK, så er det direkte idiotisk, at oprette shoppen på engelsk... Bare det du vil tabe på placeringer i Google, kunder = ordre, øgede omkostninger til diverse mm, vil aldrig kunne ophæve en evt udvidelse til flere lande i EU.

Jo mere lokalt du kan gøre det, des bedre vil det fungere...

Allan Hansen:

Tænker på kunder der eventuelt ikke forstår engelsk eller føler sig særlig sikre på sproget. Har oplevet flere danske shops benytte engelsk, særligt tøjbutikker, men før jeg selv kaster mig ud i sådan noget, ville lidt feedback være lækkert.

Der tænker du større mærker ala Bestseller mm ik? For deres strategi virker umildbart ik helt gennemtænkt, men det er så en anden siden af historien...

Fra Los Angeles
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 67
Fra  METAmeta v/ Asger Folmann Skrevet kl. 01:49

Fashion-Seller:
Hvis du vil sælge til DK, så er det direkte idiotisk, at oprette shoppen på engelsk...

Jeg må tilslutte mig dette.

Jeg konstatere at jeg selv er meget lidt tilbøjelig til at købe fra engelske hjemmesider der i bund og grund er danske. Irrationelt, nuvel, men sådan er det altså...

Jeg er overbevist om at det er ren og skær spild af tid inden du rent faktisk søsætter invasionen af Europa.

Jeg tænker desuden om dette, at et marked som eksempelvis det tyske, helt sikkert heller ikke gider engelske hjemmesider, - det samme med det franske osv... Jeg ville lægge energien i noget andet.

Min nye bog: https://www.amazon.com/Spiritual-Capitalism-three-doctrines-money-ebook/dp/B07LB76DPD/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1544845832&sr=8-4&keywords=spiritual+capitalism

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:08

Hehe, nu bliver jeg jo helt nysgerrig på hvordan det det omtalte template ser ud ;)

... men uanset hvad skulle det på ingen måde være umuligt at lave templatet til Magento også :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)