Lift Off-topic: Jeg tager udgangspunkt i de 38.412 forsendelser vi har sendt med Zap fra 1/1/2012 og til d.d. B2C - 32,8% blev IKKE leveret dag-til-dag på trods af aftale herom Hele 22,4% var MERE end 3 dage om at komme frem til modtager! B2B - 19,1% blev IKKE leveret dag-til-dag på trods af aftale herom Så længe du blot lover dine kunder 1-3 dages leveringstid, så fungerer det fint. Men behøver du dag til dag så er det IKKE Zap du skal satse på :) Vi skifter fra Zap pr. 1/1/2013 da vi har fået en fed aftale på nogenlunde samme vilkår andensteds Mvh, Martin B. |
Hej !
Jeg har brugt ZAP i godt et år nu.. og til at starte på var der INTET de ikke kunne klare, alle de løfter man fik - med den lille detalje at INTET bliver overholdt !
Jeg er blevet lovet dansk -og engelsk talenden charffører, mine kunder får dog stadig de samme charffører som kun taler polsk og ikke kan forstå et hak engelsk eller dansk.
Jeg er blevet lovet dag til dag leveringer - nogle gange skal man være heldig at varerne i det hele taget kommer frem. Pakker der ligger på terminalen i op til 5 dage uden at blive forsøgt leveret til modtager. Pakker som er bortkomne og som ZAP ikke vil erstatte.
Retur varer som ikke bliver returneret til afsender, men derimod bliver genleveret hos modtager, stik imod aftale.
Når man henvender sig til kundeservice er der ingen hjælp at hente - ved mere end én lejlighed har jeg taget kundeservice i direkte at lyve overfor mig.
Har talt med næsthøjeste i systemet og da sagen blev lidt for varm for ham (han slap op for undskyldninger for deres inkompetence) svarede han mig : Det kan jeg ikke lige overskue !
Øhh hvad, siger jeg bare.... ? Hvad er det for en holdning og måde at behandle kunder på. NEJ TAK siger jeg - fremover bliver det IKKE ZAP jeg bruger !!
Har fundet en anden løsning, og i sidste ende er det faktisk en billigere løsning end ZAP.
Og fremover vil jeg fraråde ALLE at bruge et sådan amatør firma som ZAP !
Mvh Helle C