Jeg har produkter indenfor videoovervågning, til en rimelig penge. Faktisk næsten ren foræring. Der er ALT hvad du skal bruge for at starte op med dit eget firma indenfor videoovervågning. Kameraer (analog/IP/Dome/Speed dome/PTZ und so weiter). Der er HDD optagere, flere km kabler, stik, strømforsyninger, BNC værktøj, test monitorer - ja der er faktisk alt hvad der er brug for, for at kunne starte egen virksomhed indenfor videoovervågning. Der kan aftales overdragelse af pålidelig leverandør, hvor du altid kan regne med at få varene til tiden, uden problemer og i en god kvalitet. Jeg har overtaget produkterne - men går nu ind i en helt anden branche, da jeg ikke fysisk kan montere udstyret mere. Derfor sælges alt meget billigt. Udelukkende seriøse henvendelser. Send mig en mail på peter.dk@mail.com eller kontakt mig via Amino, så kan jeg fremsende vareliste og så tager vi den derfra. Fortsat god dag Mvh Peter |
Tak for henvendelser. Tilbuddet er stadigt åbent. Her kan der virkelig gøres en god handel. Så skynd dig mens det er muligt.