Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af varelager - Videoovervågning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har produkter indenfor videoovervågning, til en rimelig penge. Faktisk næsten ren foræring.

Der er ALT hvad du skal bruge for at starte op med dit eget firma indenfor videoovervågning. Kameraer (analog/IP/Dome/Speed dome/PTZ und so weiter). Der er HDD optagere, flere km kabler, stik, strømforsyninger, BNC værktøj, test monitorer - ja der er faktisk alt hvad der er brug for, for at kunne starte egen virksomhed indenfor videoovervågning.

Der kan aftales overdragelse af pålidelig leverandør, hvor du altid kan regne med at få varene til tiden, uden problemer og i en god kvalitet.

Jeg har overtaget produkterne - men går nu ind i en helt anden branche, da jeg ikke fysisk kan montere udstyret mere. Derfor sælges alt meget billigt.

Udelukkende seriøse henvendelser.

Send mig en mail på peter.dk@mail.com eller kontakt mig via Amino, så kan jeg fremsende vareliste og så tager vi den derfra.

Fortsat god dag

Mvh

Peter

Tilmeldt 26. Jun 12
Skrevet kl. 12:53

Tak for henvendelser. Tilbuddet er stadigt åbent. Her kan der virkelig gøres en god handel. Så skynd dig mens det er muligt.

Tilmeldt 26. Jun 12
Skrevet kl. 16:15

Varene er stadig til salg, men venligst KUN seriøse henvendelser. Tak for jeres henvendelser indtil nu.

Venlig hilsen

Peter

Tilmeldt 26. Jun 12
Skrevet kl. 11:55

Kære Aminoer

Så er det ved at være sidste udkald. Dem af jer der virkelig er interesseret i restlageret, som sælges til en vanvittig god pris, kontakt mig hurtigst muligt.

Der har været mange henvendelser, nogle seriøse, andre blot nysgerrige mennesker (hvilket i princippet også er i orden) men det giver jo ikke noget salg.

Derfor har jeg besluttet at tingene bliver solgt nu, indenfor 24 timer, ellers bliver de ikke solgt og så beholder jeg dem og for sikkert brug for dem med tiden, eller sælger det stille og roligt, med en lang større fortjeneste.

Så igen kære venner, nu er det altså sidste udkald, hvis i som sagt stadig er interesseret i kvalitets udstyr til utrolig billige penge.

Mvh

Peter

Tilmeldt 26. Jun 12
Skrevet kl. 21:06

Jeg takker for henvendelserne, men beklager til dem der stadig skriver. Varelageret ER solgt.

Fortsat god dag

Mvh

Peter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)