Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen bud på hvem der kan løfte sådan en opgave.?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære aminobrugere
Jeg har i de sidste 14 år arbejdet i tekstilbranchen. En stor del af tiden med en virksomhed som jeg selv byggede op fra grunden… 
Jeg har nu brug for en hjemmeside hvor kunderne skal kunne coustomize , deres tøj. Vi vil tilbyde en basis kollektion, hvor kunden selv skal kunne vælge farve ud fra en farvepalet inde på hjemmesiden og selv designe deres eget tøj online. ( ved indsatte produktbilleder)
Vi har brug for et komplet CMS system.
Skal være i Java script.
Fire spørgsmål indtil videre…
  • Jeg vil meget inspireres…Så er der nogen der har kendskab til andre hjemmesider der har et lignende koncept/system. Det behøves ikke nødvendigvis at være tøj!!   
  • Er der nogen af jer der har bygget et lignende system eller har kendskab til nogen der har.
  • Er der nogen der kan give nogle gode råd til hvordan jeg med succes kommer i mål med mit ønske.  
  • Nogen bud på hvem der kan løfte sådan en opgave.
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 19:08

Det må være et stort budget.

Jeg undre mig over det skal være i javascript. Du mener vel bare det ikke skal være Flash, eller hva?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:14

Java fungerer på mobile enheder, det gør Flash ikke - ihvertfald ikke på alle :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:28

Java og javascript er ikke det samme. Det er logisk at lave det i javascript da det mest arbejde skal foregå på klienten. Det lyder som en spændende opgave men jeg tror ikke at der lige er noget der kan downloades men at det nok skal laves fra bunden.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 19:43

Du kan kontakte mig på 20684494 eller email så kan vi finde ud af detaljerne og jeg kan komme med en pris 

jeg driver firmaet LabSec der levere programmerings ydelser 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:45

Jeg er med i firmaet EasyFlow A/S og vi elsker spændende web opgaver. Vi vil meget gerne holde et møde så kan vi se om der er grundlag for et samarbejde.

Vi bilder os selv ind, at vi kan vores kram. Vi er alle Civil Ingeniører og alle har over 10 års professionel erfaring med webudvikling. Vi er så heldige at en række spændende virksomheder har valgt at købe vores assistence bl.a. Lufthavnen, BRF, PKA, BankInvest, DFDS, KMD, EuroInvestor og Amino :-)

Vores fokus ligger på at leverer et godt resultat og hjælpe kunder til at nå deres mål. Tilgengæld har vi ingen ambitioner om at være de billigst på markedet (men heller ingen om det modsatte). Vi er bedst hvor kunden har et stort marked foran sig og en god ide, mere end vi er gode til at vende hver en 25 øre for at få en løsning op billigst muligt.

Du skal være hjerteligt velkommen til at skrive til mig på plu@easyflow.dk

Tilmeldt 27. May 08
Skrevet kl. 22:35

Hej 

Ja jeg er godt klar over at jeg ikke får det gratis :-) og nej ikke Flash.

Tilmeldt 27. May 08
Skrevet kl. 22:37

Ja jeg har ikke så meget forstand på det , så jeg lytter og læser bare , tak for dit svar.

Tilmeldt 27. May 08
Skrevet kl. 22:52

Hej 

TAk for svaret, jeg tjekker lige, og vender måske tilbage.

Tilmeldt 27. May 08
Skrevet kl. 23:02

Hej 

Tak for dit svar, fin reference liste, godt gået.

Jeg er ikke klar til at at holde møde endnu, og vil ikke spilde folks tid.

Du kommer på min liste, og jeg vender tilbage hvis jeg gerne vil holde møde.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)