Jeg har i de sidste 14 år arbejdet i tekstilbranchen. En stor del af tiden med en virksomhed som jeg selv byggede op fra grunden…
Jeg har nu brug for en hjemmeside hvor kunderne skal kunne coustomize , deres tøj. Vi vil tilbyde en basis kollektion, hvor kunden selv skal kunne vælge farve ud fra en farvepalet inde på hjemmesiden og selv designe deres eget tøj online. ( ved indsatte produktbilleder)
Jeg vil meget inspireres…Så er der nogen der har kendskab til andre hjemmesider der har et lignende koncept/system. Det behøves ikke nødvendigvis at være tøj!!
Er der nogen af jer der har bygget et lignende system eller har kendskab til nogen der har.
Er der nogen der kan give nogle gode råd til hvordan jeg med succes kommer i mål med mit ønske.
Java og javascript er ikke det samme. Det er logisk at lave det i javascript da det mest arbejde skal foregå på klienten. Det lyder som en spændende opgave men jeg tror ikke at der lige er noget der kan downloades men at det nok skal laves fra bunden.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg er med i firmaet EasyFlow A/S og vi elsker spændende web opgaver. Vi vil meget gerne holde et møde så kan vi se om der er grundlag for et samarbejde.
Vi bilder os selv ind, at vi kan vores kram. Vi er alle Civil Ingeniører og alle har over 10 års professionel erfaring med webudvikling. Vi er så heldige at en række spændende virksomheder har valgt at købe vores assistence bl.a. Lufthavnen, BRF, PKA, BankInvest, DFDS, KMD, EuroInvestor og Amino :-)
Vores fokus ligger på at leverer et godt resultat og hjælpe kunder til at nå deres mål. Tilgengæld har vi ingen ambitioner om at være de billigst på markedet (men heller ingen om det modsatte). Vi er bedst hvor kunden har et stort marked foran sig og en god ide, mere end vi er gode til at vende hver en 25 øre for at få en løsning op billigst muligt.
Du skal være hjerteligt velkommen til at skrive til mig på plu@easyflow.dk