Så måtte jeg altså lige ud med min begejstring i dette forum hvor det jo er tilladt at være stolt at sine bedrifter, små som store! For godt et år siden valgte jeg at starte webshop, med lavt budget, men med mange egne mandetimer ved siden af. Fuldstændig begynder, med en stærk drøm at at drive min egen shop har holdt mig på stængerne i et helt år før jeg kunne "aire" min shop. For 2 måneder siden gik vi i luften, investeringen har tjent sig selv hjem, og jeg kan allerede nu begynde at lave profit på min shop. Jeg er stolt over at have fundet løsninger og været tovholder på at få stablet denne shop på benene. Shoppen har i sig selv været lavet på "low budget", men det mener jeg ikke afspejles nogle steder, tværtimod! Så alt i alt en super fed start. En kæmpe læring med både webshop, design, opstart, bogføring, retsinformation, ups- and downs og alt det andet jeg har lært og glemt. Jeg ser frem til en masse mere læring. Nu gælder det at sætte sig ind i markedsføring og re-investering og fremtidig businessplan! Ønsker du at se den færdige shop så er vi på http://tekstilkampagne.dk |
Hej Andreas
Tillykke med din shop, som ser ganske fornuftig ud. Dog har jeg en enkelt kommentar. HELE skærmen er fyldt med billeder af andet end tekstiler og jeg skulle lige finde ud af at scrolle ned for at få det første glimt af et stykke stof. Måske det bare er mig, men jeg handler ikke på nettet for at vinde iPads men for at se et flot og spændende sortiment, så måske det er dét, der skal springe i øjnene?
Held og lykke.
Michael