Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstilkampagne.dk gav janten en på snuden!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Tekstilkampagne.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Så måtte jeg altså lige ud med min begejstring i dette forum hvor det jo er tilladt at være stolt at sine bedrifter, små som store!

For godt et år siden valgte jeg at starte webshop, med lavt budget, men med mange egne mandetimer ved siden af.

Fuldstændig begynder, med en stærk drøm at at drive min egen shop har holdt mig på stængerne i et helt år før jeg kunne "aire" min shop.

For 2 måneder siden gik vi i luften, investeringen har tjent sig selv hjem, og jeg kan allerede nu begynde at lave profit på min shop.

Jeg er stolt over at have fundet løsninger og været tovholder på at få stablet denne shop på benene. Shoppen har i sig selv været lavet på "low budget", men det mener jeg ikke afspejles nogle steder, tværtimod!

Så alt i alt en super fed start. En kæmpe læring med både webshop, design, opstart, bogføring, retsinformation, ups- and downs og alt det andet jeg har lært og glemt.

Jeg ser frem til en masse mere læring. Nu gælder det at sætte sig ind i markedsføring og re-investering og fremtidig businessplan!

Ønsker du at se den færdige shop så er vi på http://tekstilkampagne.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas

Tillykke med din shop, som ser ganske fornuftig ud. Dog har jeg en enkelt kommentar. HELE skærmen er fyldt med billeder af andet end tekstiler og jeg skulle lige finde ud af at scrolle ned for at få det første glimt af et stykke stof. Måske det bare er mig, men jeg handler ikke på nettet for at vinde iPads men for at se et flot og spændende sortiment, så måske det er dét, der skal springe i øjnene?

Held og lykke.

Michael

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 14:21

Hej Andreas.

Stort tillykke med det, jeg syntes især det er fedt og en flot bedrift at du beviser over for alle at man sagtens kan få succes på en lille investering.

Det kræver tid og hårdt arbejde, men det netop dem som hænger i der kan høste frugterne :)

Håber det kun går frem ad for dig, med de rette markedsførings tiltag så er mulighederne enorme.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Odense
Tilmeldt 29. Dec 11
Fra  Tekstilkampagne.dk Skrevet kl. 14:24

Hej Michael,

Dette har været til stor overvejelse hos mig.

Jeg vil gerne bibeholde mine slides, men du har ret i, at det første slide der vises skulle være "stof"..

Det vil jeg få ordnet!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:32

Du kan jo evt. lave dit slide lidt mindre, og stadig have iPad'en som blikfang. Bare en enkelt række med tekstiler nedenunder er synlig, så man ved, at der sælges tekstiler...

Michael

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:35

Det er en rigtig nydelig shop - jeg savner dog lidt indbydende produkttekster. Hvis man feks besøger: http://tekstilkampagne.dk/3-sengetoej - kunne der godt være lidt tekster. Men ellers er den ret indbydende.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:38

giv den bare lige på janten kom og videre med shoppen ud i medierne med siden og få den bedste det ser super ud på siden super tillykke med det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 14:39

Jeg er ret sikker på at det går ud over din konvetering, at du kræver log in før et køb. Jeg imponeret over dine priser, det er super billigt, er det noget du selv impoter ? Hvilken WP tema bruger ?

Fra Odense
Tilmeldt 29. Dec 11
Fra  Tekstilkampagne.dk Skrevet kl. 14:42

Nej, importere ikke selv.

Jeg bruger Prestashop som system løsning. :)

Fra Odense
Tilmeldt 29. Dec 11
Fra  Tekstilkampagne.dk Skrevet kl. 14:43

Det kunne også være en idé. Men ville også være godt hvis blikfang (som er slidet) lige var noget tekstil som jo er det der sælges .)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)