Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.uddannelsesdebat.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg har fået en side om uddannelse op at kører, til dem der har svaret på mine tidligere indlæg, vil jeg godt vide om i bedere kan lide dette desig. Til jer andre vil jeg gerne have kritik

 

forummet bliver gjort helt færdigt mandag


Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Det linjeret papir som baggrund er træls
Hvad kan din side udover de allerede eksisterende sider?
"Tree"-inddelingen af dine emner i forum er jeg ikke vildt med - jeg synes tråd indelingen er nemmere at overskue
I forum er der en fejl - $msg_posts vises under brugerens navn

Anders

PS: Er brugerne der skriver derinde dine egne "fake" brugere?
Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Zullut,

Kan godt lide dit koncept, God idé.

Dog er der lige nogle ting som falder mig i øjnene :

- Den hvide tekst på emnerne ved de Røde, blå, grønne og gule felter. Det er svært at se det med hvid tekst.
- Nu regner jeg ikke med at der er noget brugerbetaling på din hjemmeside, men de google reklamer. Kan du ikke flytte dem et andet sted hen, du deler siden op, og ødelægger det lækre design.

- Jeg er vildt med billedet af græs, jeg elsker sådan nogle billeder af hverdagen som med lidt snille på kunst.

Mvh

Mørch

Mørch

Fra Grenaa
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ser rigtig spændede ud.

Måske vi kunne lave et samarbejde:

Vi har www.UddannelsesKataloget.dk og udkommer både online og i paperversion.

 

Du er meget velkommen til, at tage fat i mig:

 

Forlaget M4M

Torvet 15-17

8500 Grenaa

Telefon: 46919050

 

Med venlig hilsen

Mikkel K.


Tilmeldt 17. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej tak for svarene.

1. det linierede papir, synes jeg egentlig fungerer meget godt, men hver sin smag

2. jeg startede med et par fake brugerer, men efter at have spredt rygtet lokalt er lavinen begyndt at rulle(måske lidt langsomt, men den ruller.

3. jeg har ændret den øverste reklame til et banner med billede, da jeg godt kunne se at den skabte lidt forviring, det prøver jeg i et par uger og ser hvordan det så ser ud.

4.konceptet med denne side er at starte med et debatforum, når/hvis interessen for siden vokser, vil den blive udvidet med en lang række andre ydelser, som jeg løbende har udviklet. Dette finder jeg bare ikke nødvendig på nuværende tidspunkt, da "grund ideén" på sitet er et simpelt forum hvor mankan diskutere det der fylder utroligt meget i unge menneskers liv. Jeg går bl.a ikke rigtig og tænker på andet en hvilken studieby og hvilken HA linie jeg skal læse, men kender ikke rigtig andre der skal læse HA. Dette er selve grundideén med uddannelsesdebat.dk

5. har lige surfet lidt rundt på udannelseskataloget, det er et super lækkert design og jeg ville i allerhøjestegrad gerne finde ud af et eller andet. Du kan evt. skrive direkte på min mail? 


Side 1 ud af 1 (5 indlæg)