Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elektro-ingeniør eller lign.....HJÆLP

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg bor i Herning, så der er jo godt nok et stykke vej til dig....

Tina

Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:32

Drengene hos IMPC Solutions ApS (www.impc.dk) er mestre i kreativ ideudvikling og innovative løsninger af elektronik og software. Også til smartphones...

Du er velkommen til at ringe til dem for en uforpligtende snak. Spørg efter en der hedder Michael.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:45

Viksi:

Hejsa.....

Hvad arbejder du med / uddannelse... ??

Tina

Jeg kan programmere hardware / elektronik-kredsløb - så det er indenfor dine ønsker umiddelbart.

Men det er svært at sige om jeg kan gennemføre opgaven udfra din korte beskrivelse.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Herning
Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 20:12

Hej,

tusind tak for tippet, men jeg søger ikke lige noget, der koster alverden....! Søger nok nærmere én, der evt. er med på idéen og derfor gerne vil hjælpe mig....!

MIG

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:00

Hej

Bare lige kort så vil jeg godt stille mig lidt kritisk for trådstarteren er ikke halt klar over om hun skal bruge en elektriker eller elektroingenør der en en verden til forskel.

Preben

Fra Herning
Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 08:31

Hej igen igen (du har vist også kommenteret mit andet indlæg)

øøøøhhh nej, jeg ved ikke hvem jeg skal bruge, da jeg ikke aner, hvem der udvikler sådan noget, og det er derfor, jeg forhører mig herinde........men stil du dig bare lidt kritisk....!

Tina

Fra World Wide
Tilmeldt 1. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:01
Hvis du kunne løfte sløret bare en lille smule for hvad det er for et produkt du har i tankerne kunne det være der var en her som kunne pege dig i den rigtige retning. Jeg har desværre ikke mulighed for at mødes med dig - medmindre du kommer en tur til Thailand, men du er velkommen til at sende en besked.
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:42

Viksi:

Hej igen igen (du har vist også kommenteret mit andet indlæg)

øøøøhhh nej, jeg ved ikke hvem jeg skal bruge, da jeg ikke aner, hvem der udvikler sådan noget, og det er derfor, jeg forhører mig herinde........men stil du dig bare lidt kritisk....!

Tina

TakBeer

Men på en måde gør jeg og din tråd mere troværdig for det at folk får svar på uvisheden kan komme dig til gode....

hilsen Preben

Tilmeldt 17. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:43

Hej

Jeg er Elektro ingeniør studerende og skal til at vælge semester projekt.

Jeg vil gerne høre mere, men skal vælge projekt inden tirsdag den 19.02 så jeg har ret travlt.

Mvh Anders

tlf 60170822

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43

Oooops, havde ikke set at tråden var gammel

Hej Viksi,

jeg er svagstrømsingeniør :). Jeg har dog gang i flere projekter end jeg kan overskue (derfor behøver du heller ikke være bange for om jeg "stjæler" din idé :P), men hvis du skriver mig en PM med lidt flere detaljer vil jeg gerne se om jeg kan give dig nogle råd - også om det overhovedet er en svagstrømsingeniør du skal bruge til dit projekt.

Mvh.

Rune

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)