Jeg har hen over sommeren skiftet design på min hjemmeside: www.londonklubber.dk
Hjemmesiden er en guide til fodbold i London. Man kan læse om de 11 bedste fodboldklubber - og hvordan man skaffer de billigste fodboldbilletter hertil.
Dejligt med så meget luft i designet. Navigationen ser også ud til at fungere.
Dog er der lidt spild af skærm oppe ved siden af logoet.. Det er noget af det første, som folk ser på din side, så det er lidt synd, at den bare er tom. Måske man kunne sælge den som reklameplads? Det er omtrent den dyreste på siden :)
Derudover synes jeg, du bruger lidt for mange farver. Der er (som jeg ser det) Blå, orange, rød, grøn, grå og sort. Jeg ville nok skifte den røde og grønne under "Premier league billetter" ud med blå og orange som på resten af siden for at give den et mere ensartet udtryk. Jeg ved godt, at grønne knapper skulle få folk til at købe mere...
tak for feedbacken! Dejlig konkret - jeg vil arbejde videre med farverne.
Er enig i at der ved siden af logoet er rigeligt med plads! Jeg frygter dog, at skræmme folk væk, hvis det første de ser er en stor reklame. Omvendt ser det også lidt tamt ud med en stor tom plads. Overvejer lige hvad der skal gøres.