Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med mange varevarianter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg skal sætte en Webshop op til en glarmester. Glas kommer dog i mange forskellige størrelser og typer. Derfor er der foreksempel rigtig mange forskellige måder en brusedør kan bestilles på. Jeg leder altså efter en platform som understøtter at brugeren af flere trin kan vælge glastype, indtaste dimensioner og så videre. Jeg har kigget lidt rundt omkring på nettet, men jeg synes ikke umiddelbart det er klart om udbydere som Dandomain, SmartWeb, eller lign, kan det jeg har brug for.

Er det nogen der har erfaringer med en lignende opgave?

På forhånd tak,

Med venlig hilsen

Jeppe

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:58

Du kan godt tilkøbe et modul til DanDomain, der kan klare det. Du skal have fat i det de kalder "produktkonfigurator" til 99,- pr. md. Jeg tvivler dog på der kan indtastes i systemet.

Tilmeldt 7. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:03

Hej Jeppe

Jeg vil helt klart anbefale et prohotel hos Meebox

De har 1click installer med bla. Magento som kan alt det du har brug for med flere varianter af samme type varer og meget mere.

Venlig Hilsen

Allan Overgaard
Sexmedposten.dk

Tilmeldt 23. Aug 12
Skrevet kl. 12:10

Mange tak for jeres svar. Jeg prøver at undersøge muligheden for tilvalgs produktet hos Dandomain.

Nu foreslår du Allan at jeg selv finder en host og installerer en Webshop. Hvad er jeres generelle indtryk angående om det smartest "selv" at hoste en løsning eller at bruge en udbyder som f.eks. Dandomain? Jeg går ud fra der en del mere arbejde hvis man selv skal konfigurere det med ePay osv.?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:14

Det kommer vel lidt an på kundens budget - en DD-shop løber hurtigt op i 600-1200 pr. md i drift. Kunden skal have en indløsningsaftale af en slags uanset hvad, hvis der skal betales med kreditkort.

Tilmeldt 23. Aug 12
Skrevet kl. 12:22

Det kan jeg godt se. Hvordan er udviklingsmulighederne? Jeg gætter på man forholdsvis nemt kan modificere Magento, men hvordan med Dandomain? Er det closed-source? Skal man være partner for selv at udvikle design-templates?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:27

Du kan udvikle så meget du vil i DanDomain hvis du kender til CSS m.v., men der er begrænsninger. DD er ikke open source på andre områder end du kan rette i design, du får ikke lov til at rode ved andet.

Tilmeldt 23. Aug 12
Skrevet kl. 15:45

Så det er designet jeg kan ændre, og ikke funktionaliteterne. Men det giver vel også bedst mening - ellers kunne jeg bare selv skrive 'produktkonfiguratoren'. Men tak for svarene. 

Er der nogen der kender en extension til Oscommerce eller Magento som har samme funktion?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:54

Du skal være velkommen til at kigge på vores løsning også, der kan du rette det du vil. Produktkonfigurator er standard. Vi kan sikkert finde en løsning, hvis du selv ønsker at lave designet. Selv om vi normalt leverer en færdig løsning.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)