Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mail forside til WP

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg skal til at bygge er lille site op i WP. Jeg har ikke fundet mit tema og alt det endnu. Men jeg kunne godt tænke mig, at når man går ind på mit domæne, er der en forside hvor der lige kort står hvad man kan vendte at ser kommer på siden og så en box hvor man kan tilmelde sig med sin e mail for ar høre mere når jeg går online rigtigt. Kan jeg dette i WP ? Også når jeg ik har noget tema endnu ? Og hvordan gør jeg ? På forhånd tak.

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mick,

Jeg vil anbefale dig, at få en konto hos Mailchimp, som er en nyhedsbrev-service og så lade din midlertidige forside bygge op omkring en flot designet tilmeldingsformular, som du kan designe i Mailchimps kontrolpanel. I mellemtiden kan du så bygge dit egentlige site i en mappe for sig selv, og når du er færdig, flytte det til root på dit domæne.

På den måde kan du starte allerede nu med at opbygge en modtagerskare til dit nyhedsbrev, og Mailchimp er efter min mening, en af de bedste udbydere af nyhedsbreve. Du kan starte gratis, og så opskalere når du får flere modtagere tilmeldt.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 18:48

Hej T ;-)

mange tak for dit svar jeg vil med det samme kaste mig ud i og se om Mailchimp er noget jeg kan finde ud af ;-)

Er der andre der ellers har gode bud til hvordan jeg løser min lille opgave må i gern give lyd ;-) 

Ha en dejlig søndag

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 19:42

Du kan bygge Wordpress op på siden og så kopiere mailchimp koden ind i det #plugin der hedder coming soon ..
Kører jeg med på antropologisk.dk eksempelvis

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)