Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi lave et idé-forum

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg savner en ting på Amino:

Ideer, ideer, ideer. En del af livet som iværksætter og selvstændig er for mig idéudvikling. Jeg får muligvis engang sat et eller andet i søen, for ideerne er der, men når jeg poster en idé (uanset om den er sjov, vanvittig, ubrugelig eller andet) på Amino, kommer der meget få eller ingen kommentarer til det. Det er da ærgerligt, da en tanke i hovedet skal have næring og udvikles i samspil med andre. Derfor vil jeg høre, om nogen kunne være interesseret i at lave et idéforum, lidt ligesom Amino, men udelukkende med fokus på ideer - et emne, som fylder utrolig lidt herinde.

Er nogen frisk?

Michael

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Micheal,

Super godt idé! Men jeg ville nu mere bare forslå Amino at lave en kategori der hedder "Idé og konceptudvikling" ;-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Patrick

Da jeg startede herinde for 5-6 år siden, var der denne kategori. Det er et stort set usynlig emne herinde og uden respons.... Det drukner jo i alle de - relevante - spørgsmål om Wordpress, Adsense, øvrige IT-spørgsmål, mm.

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Jeg er så meget med på ideen.
Hvis du sender mig en mail på kasper@ehandballmanager.com

Mvh
Kasper

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er fuldstændig enig

Synes der mangler sådan en ide afsnit her på Amino 

Man ser jo dagligt mange komme med deres ideer med meget lidt feedback, alt efter indenfor hvilket område det er

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror der er mange som ikke vil vende ideer i det åbne, for bare at se andre der napper dem.

Synes dog at der er et behov som Amino ikke kan dække af gode grunde - savner selv noget ideudvikling af fysiske produkter, som der ikke er meget af her.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er den evige diskussion, om man skal dele sin idé og få noget hjælp eller brænde inde med en idé og træffe de forkerte valg, hvis man holder kortene alt for tæt på kroppen. Den diskussion er også foregået herinde. Folk vælger jo selv, om de vil deltage aktivt eller kigge med på sidelinien.

Michael

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideer er det fede, derfor har jeg og andre længe offentliggjort de ideer vi ikke selv bruger, på diverse blogs, så andre kan finde inspiration i dem, og måske få en bedre selv: a1000ideas.com, der er link på mit site i bunden til et par af de andre der forsøger at nå 1000 ideer. Og nej :-) der er ikke sket ret meget de sidste par måneder, men ideer kommer jo gerne i ryk, plus at der jo også skal laves penge :-)

Men derudover konge at få en kategori herinde med ideer.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg husker dig fra dengang du kørte max. gas med dine ideer - det var god og hyggelig læsning og jeg overvejede også at springe på med idéskrivningen. Jeg vil dog aldrig komme op på 1000 men hellere færre og så udvikle på dem, så de evt. kan bruges af andre.

Michael

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

JEg skal nok nå 1000 en dag :-)

Men i mellemtiden synes jeg vi skal dyrke det med at smide ideer op, ikke for at nå 1000 men for at få noget idegenerering og energi i gang, og dermed få os allesammen i gang med at skabe mere værdi, jeg vil vædde med at hvis nogen smider nogle gode ideer op, er der nogen som ser en forretning, og det gavner i sidste ende os alle, så pres bare på med at få sådan et forum op at stå! :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)