Jeg står nu også skal vælge, hvor mange kort jeg skal kunne tage i mine webshop - selvfølgelig er det bedre, jo flere muligheder, men da min kapital er begrænset, vil jeg gerne begrænse prisen, og den afhænger af betalingsmulighederne.
Derfor vil jeg spørge, hvor vigtigt det er, at have flere kort end dankort? Altså er der nogen, som har erfaringer med at 80 % betaler med dankort og 20 % resten eller hvordan er det i praktisk?
Jeg har dog ikke tørre tal på det. Men ville mene at hvis du tager Visa/Dankort, Mastercard og evt. Visa Electron skulle du være dækket godt ind. Der vil altid være folk som foretrækker at betale med Diners, American Express osv. Men har man sådan et kort har man stensikkert og mindst èt af de andre.
Nets/DIBS - DanKort... ( Dyrt..... ) , men kan være godt hvis der er mange transaktioner
Euroline Mastercard, Elektron og andre kreditkort ( Gratis oprettelse, ingen årsgebyr, men % af salget, typisk 1-3% ) - Kan være dyrt hvis rigtig mange transaktioner
Det er næsten 50/50 hvad folk betaler med i min shop, men det er MEGET få det kører den på PayPal - og faktisk kun 2-3 stykker der igennem de sidste år har lavet en bankoverførsel..
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Hvis du tilmelder dig FDIHs nyhedsbrev, får du gratis adgang til den seneste udgave af Dansk E-Handelsanalyse, der kan du finde tallene. Du kan gøre det her: http://www.fdih.dk/
Mvh
Lars
Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk