Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

betalingsformer? Dankort, mastercard osv?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg står nu også skal vælge, hvor mange kort jeg skal kunne tage i mine webshop - selvfølgelig er det bedre, jo flere muligheder, men da min kapital er begrænset, vil jeg gerne begrænse prisen, og den afhænger af betalingsmulighederne.

Derfor vil jeg spørge, hvor vigtigt det er, at have flere kort end dankort? Altså er der nogen, som har erfaringer med at 80 % betaler med dankort og 20 % resten eller hvordan er det i praktisk?

På forhånd tak for hjælpen :)

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:34

Hej Jakie,

Jeg har dog ikke tørre tal på det. Men ville mene at hvis du tager Visa/Dankort, Mastercard og evt. Visa Electron skulle du være dækket godt ind. Der vil altid være folk som foretrækker at betale med Diners, American Express osv. Men har man sådan et kort har man stensikkert og mindst èt af de andre.

Mvh.
Mads

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:36

Prøv at bruge søgefeltet her på siden om netop samme emne - der har været rigtig mange debatter om dette.

Men helt kort - Jeg synes dankort er et must til en dansk webshop, og ca. 50% benytter dette hos mig.

Omkostningerne er forholdsvis små for at få dankort - internationale kort er lidt dyrere at komme igang med via Nets.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 10:40

Nets/DIBS - DanKort...  ( Dyrt..... ) , men kan være godt hvis der er mange transaktioner

Euroline Mastercard, Elektron og andre kreditkort  ( Gratis oprettelse, ingen årsgebyr, men % af salget, typisk 1-3% ) - Kan være dyrt hvis rigtig mange transaktioner

Det er næsten 50/50 hvad folk betaler med i min shop, men det er MEGET få det kører den på PayPal - og faktisk kun 2-3 stykker der igennem de sidste år har lavet en bankoverførsel..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 10:42

okay,

så det ville ikke være klogt kun at have dankort :))

Tak :)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:48

Du skal tage så meget du kan få.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 10:53

Hej Jakie.

Hvis du tilmelder dig FDIHs nyhedsbrev, får du gratis adgang til den seneste udgave af Dansk E-Handelsanalyse, der kan du finde tallene. Du kan gøre det her: http://www.fdih.dk/

Mvh

Lars

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)