Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af søgeordsrangering

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg driver en webshop www.ungerne.dk som nu har et produktmæssigt bredt udvalg men

en lav trafik og ingen højt rangerende væsentlige søgeord.

Jeg har læst mange råd herinde og forsøgt, at implementerer dette efter bedste evne, men trafikken

og placeringerne er fortsat meget ringe.

Hvad er de støre fejl/mangler og hvordan får jeg "nemmest" en bedre rating ?

Mvh

Glenn

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

få lavet mere udnytter google viser op til 70 tegn og lav alle siderne unikke med lange gode beskrivelser

få titler og tags på alle billeder derved super chance for billeder giver flere besøgene til siden de kan findes i en google søgning

indhold vigtigt på siden så god ide at lave en blogs på siden

social medier god ide opret egen facebook side og twitter side og google plus , det motivere endnu mere til likes og plus

vis kunne få videoer på siden ville det kunne give rigtigt meget så overveje det , det kan give et virkeligt højt boost til siden , man ser tit sider med videoer øverste oppe så det kan betyde med unikke gode videoer giver afgørende ryk

husk være aktive over alt hvor relevante så der er en google søgning relevante steder skriv forum dit emme , men amino.dk er altså også bare et super forum så gerne også lidt aktiv her.

skriv gerne lidt presse meddelers ud vær super nyheds skabende omkring dit emme

der er så meget man altid kan forbedre ekstra input klik  her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 21:56

Når du skriver titler og tags på billederne, mener du så at det er billedfilens navn ? hvordan kunne et tag være i forhold til babytøj ?

Mvh

Glenn

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:15

Glenn Nielsen:

Når du skriver titler og tags på billederne, mener du så at det er billedfilens navn ? hvordan kunne et tag være i forhold til babytøj ?

Mvh

Glenn

det ser ud alle billeder der er små er titler og tags på men dem som kan klikkes store på er der ikke titler og tags på når de er åbnet store det er fordele nok også der er titler og tags dem også

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 22:33
Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 23:00

Tak for jeres indput, jeg kæmper med at implementere,

og hører rigtigt gerne mere.....

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 20:42

Hej Glenn

Glenn Nielsen:
Hvad er de støre fejl/mangler og hvordan får jeg "nemmest" en bedre rating ?

Den største fejl din webshop har, set med mine egne, er alt det duplicate content der er på din webshop.

Du har duplicate content med SessionID - med og uden www - med domæne/shop og domæne/shop/index.php
Desuden vises din webshop med domæne/shop istedet for kun med dit domæne.

Den 302 redirect du har lavet fra dit domæne til domæne/shop syntes jeg er forkert da en 302 redirect ikke overføre linkjuice. Det vil sige linker du til dit domæne (uden /shop bagefter) får du ikke overført linkjuice til din webshop. Det er ikke så godt.
Det vil også være en pænere og mere brugervenlig URL hvis din shop ligger direkte på dit domæne navn. Måske kan du få support til opsætningen af din webshop hos surftown.

Duplicate content med SessionID
En af de værste former for duplicate content da SessionID sættes i URL istedet for i en cookie. Dette sker når cookies er disable - og søgemaskinerne kommer ALTID med cookies slået fra. Så hver gang søgemaskinen har været igennem din webside får du masser af duplicate content. Følg step 1 og 2 for at fjerne duplicate content med SessionID. Erstat "SessionID=" med "osCsid=" i redirect.
Du kan checke om php_flag er sat rigtig med phpinfo - du kan se her hvordan man laver en phpinfo side.

Duplicate content med og uden www samt index.php
Kan du også se på min hjemmeside ellers findes der masser af eksempler her på amino.

Desuden kan der også være duplicate content i dine søgninger - det har jeg ikke kigget på.

Før du laver disse redirect så få verificeret din hjemmeside i Google webmaster tool både med og uden www og vælg så den version du foretrækker, hvis du ikke allerede har gjort det.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 21:10

Her kommer der lige en ide liste fra mig:

1. http://myblogguest.com/ Join denne side også led efter nichen baby clothes, teen clothes, toys, osv.

2. Join mit forum : http://dabuildr.freeforums.org/ også følg de mange gratis råd jeg giver derinde du kan endda putte dit link ned i din signatur her, ganske vist No follow fordi jeg ved desværre ikke nok om phpbb til at gøre det dofollow og det får tit besøg af G-bot

3. få nogle videor på youtube med et link til din side, jeg har selv fået ca. 110 do follow links fra en video som jeg smed på youtube. Som du btw kan se ">her. 

4. Få dig en google plus side og kald den det du helst vil ranke på :-)

5. gør det samme på fb, academia.edu, linkedin, twitter osv.

6. lav en quiz med dette tool. og indsæt den på din side, også begynd at promovere den på forskellige fora, blogs osv.

7. lav en tilhørende blog til din side. Det kunne evt. være en ide at snuppe dette domæne http://babytoej.net/ men skynd dig.

8. få så fikset det der dc det er skide vigtigt :-)

Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 21:50

Jeg sætter stor pris på tilbagemeldingerne og de meget konkrete problemstillinger og muligheder.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)