Hej alle. Jeg driver en webshop www.ungerne.dk som nu har et produktmæssigt bredt udvalg men en lav trafik og ingen højt rangerende væsentlige søgeord. Jeg har læst mange råd herinde og forsøgt, at implementerer dette efter bedste evne, men trafikken og placeringerne er fortsat meget ringe. Hvad er de støre fejl/mangler og hvordan får jeg "nemmest" en bedre rating ? Mvh Glenn |
få lavet mere udnytter google viser op til 70 tegn og lav alle siderne unikke med lange gode beskrivelser
få titler og tags på alle billeder derved super chance for billeder giver flere besøgene til siden de kan findes i en google søgning
indhold vigtigt på siden så god ide at lave en blogs på siden
social medier god ide opret egen facebook side og twitter side og google plus , det motivere endnu mere til likes og plus
vis kunne få videoer på siden ville det kunne give rigtigt meget så overveje det , det kan give et virkeligt højt boost til siden , man ser tit sider med videoer øverste oppe så det kan betyde med unikke gode videoer giver afgørende ryk
husk være aktive over alt hvor relevante så der er en google søgning relevante steder skriv forum dit emme , men amino.dk er altså også bare et super forum så gerne også lidt aktiv her.
skriv gerne lidt presse meddelers ud vær super nyheds skabende omkring dit emme
der er så meget man altid kan forbedre ekstra input klik her