Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At give kontanter for at reklamere for min webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg gik med en tanke for at booste salget i vores internet shop på www.ToyotaExtreme.dk

Mange af mine tilmeldte medlemmer (+6000, dog langt færre er reelt aktive) bevæger sig rundt på diverse fora på nettet.
Hvis man kunne få dem til at  reklamere for sig, i større eller mindre grad, så kunne det jo give nogle ret gode resultater, både salgsmæssigt, men også søgemaskinemæssigt fordi mine links vil figurere mange steder på nettet.

Hvis hvert medlem havde et unikt link med et unikt ID, hvor jeg så tracer ID'et, hvis de poster et indlæg i et forum og der bliver klikket på det.

Så kan jeg se at det er deres unikke link der er klikket på, og jeg kan så godskrive deres konto med X antal kroner, hvis klikket resulterer i et salg.

Er det noget som nogen af jer har prøvet? Virker det, og hvis ikke, hvad er problemet med løsningen?

Har I nogle gode argumenter, både for og imod?

** Tilføjelse

Det skal forståes på den måde at hvis en gut på et forum forespørger et produkt som et af mine medlemmer ved vi har i Shoppen, så skal han smide hans unikke link i tråden. Det skal på ingen måde bruges til spam, men blot til at henvise til de produkter som folk forespørger på diverse fora (alle fora er bil-orienteret)

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:16
Det bruges utrolig meget, mange MLM selskaber bruger også dette.

Jeg er ikke i tvivl om at det sikkert giver en del salg, men pas meget på rent image mæssigt, folk HADER affliatespammere, og det vil mange af dine brugere meget hurtigt blive.

Vi ser det jo jævnligt på amino. Det har for mit vedkommende, og sikkert også mange andre ødelagt det for hele Dubli konceptet du kan læse mere om herinde, simpelthen fordi de kørte det på samme måde, og fik lynhurtigt spammet de fleste fora i nettet, både i relevante tråde men også i alle mulige andre tråde.

Dit problem er nemlig at du ikke kan kontrollere dine brugere.
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 19:23
Nu kender jeg jo mange af mine medlemmer.

Hvis jeg nu udvælger f.eks. 10 medlemmer af dem jeg kender rigtig godt?

For at prøve det af?

Jeg ved godt jeg ikke kan styre dem som sådan, men hvis antallet af medlemmer er begrænset og jeg samtidig ved hvem de er, kunne det så ikke gøres med godt resultat alligevel?

For jeg kan godt se problemet hvis jeg lufter løsningen for alle medlemmer og pludselig har flere hundrede der vil reklamere for mine produkter

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:29
Det synes jeg bestemt er en langt bedre løsning, at udvælger en mindre gruppe du sætter til det. Så er det også et privilegium at få lov og så kunne jeg forstille mig de opførte sig langt pænere.

Husk samtidig at gøre disse brugere opmærksomme på at rigtig mange fora rundt omkring på nettet har forbudt affliate links i deres betingelser.
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 19:43
Jeg må prøve at se om jeg kan finde en løsning, hvor det ikke tager overhånd.

Kunne være lidt fint med lidt reklame for biksen ;-)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:41
Det findes som opensource.. Nemt at sætte op
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 20:49
Hvad findes som OpenSource?

Systemet til at håndtere det?

Kan ikke lige se hvordan det kan integreres med min eksisterende Shopløsning men har du et link så jeg kan læse lidt mere om det?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)