Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af app

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Skilte-online.dk Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg har fundet på en ide til en app som jeg godt kan tænke mig at få udviklet til mobiltlf... Android og iphone/pad.

Er her nogen der har erfaring med det med hensyn til priser, og med hensyn til hvordan man sikrer sig at man kan fortælle om dette produkt til en udvikler, og skal forklare om denne, uden fare for at hvis man ikke vælger vedkommende til sin udvikler, at han selv udvikler den idé man har måttet fortælle selv. Har nogen erfaring med evt beskyttelse af en idé .

Har nogen også erfaring med evt støtte til udvikling fra det offentlige .. eller andre puljer ?? .. Min app, er er social app.

Ser frem til at høre fra jer evt tlf :40 25 55 12 

MVH Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:49

Du kan skrive en NDA som eventuelle udviklere og grafikere så skal underskrive.

Jeg kan tilbyde dig at lave app'en for dig og få den lagt på appstore.

- Det kræver dog at du lige sender en privatbesked med lidt detaljer om hvor mange sider vi snakker og hvor detaljeret app'en skal være.

Og gerne en genre som f.eks "Spil, alarm, vejledning"

Mvh.

Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Skilte-online.dk Skrevet kl. 22:56

Det er en social app ... altså app hvor folk mødes/skrives .. det skal som sagt være til både iphone og android ... den skal være udviklet på den måde at de foælk der har hentet app .. skal kunne komunikerer .. kan du lave sådan ?? .. du er velkommen til at sms 40 25 55 12

mvh KK

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)