Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en kreativ, (studerende) grafiker (der ønsker træning el. reference)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kære grafiker,

- Har du brug for træning? Eller mangler du en reference? Så er du mere end velkommen til sende mig en privat besked!

Jeg står og mangler et coverbillede til en facebook side, som jeg snart lancerer. Derfor håber jeg at finde en grafiker, der kan levere et super, kreativt coverbillede (og evt. profilbillede).

Med venlig hilsen

Patrick

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ps. det skal være gratis.

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 22:42

Becker Consult | jacobbecker.dk:
Ps. det skal være gratis.

Jeg synes, det er så dårlig karma at bedømme mit indlæg negativt. Jeg har på intet tidspunkt lagt skjul på, at der var tale om et ulønnet job. Hvis du har den mindste smule fornuft, så ved du, at alle starter et sted. Både dig - og alle andre. Jeg har ladet mig fortælle her på Amino, at grafikere ofte starter med skaffe sig referencer - og på den måde opbygger et netværk til et senere tidspunkt.

Jeg skal ikke bestemme, hvordan du bedømmer dine indlæg, men jeg vil lade være med synke ned på dit niveau - og derfor undlader jeg også at bedømme dit indlæg negativt.

God aften til dig - trods uenigheder.

Med venlig hilsen

Patrick

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 22:34

Jeg kunne stadig godt bruge lidt hjælp - både i form af gode, kreative idéer eller henvendelser i forbindelse med udførelsen. ;-)

Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan du kommer nærmere på de billeder du vil have lavet? hvad skal det være for noget :)

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 22:40

Ja, naturligvis. Det drejer sig om et coverbillede til en facebookside tilhørende min virksomhed, der sælger voks. Jeg er åben for det meste, såfremt det fryder øjet, er kreativt og tiltrækkende :-)

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 08:37

Jeg søger stadig en dygtig grafiker - coverbilledet skal have størrelsen 815x314 px. - og profilbilledet skal have størrelsen 125x125 px. Jeg håber på et par gode henvendelser :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)