- Har du brug for træning? Eller mangler du en reference? Så er du mere end velkommen til sende mig en privat besked!
Jeg står og mangler et coverbillede til en facebook side, som jeg snart lancerer. Derfor håber jeg at finde en grafiker, der kan levere et super, kreativt coverbillede (og evt. profilbillede).
Jeg synes, det er så dårlig karma at bedømme mit indlæg negativt. Jeg har på intet tidspunkt lagt skjul på, at der var tale om et ulønnet job. Hvis du har den mindste smule fornuft, så ved du, at alle starter et sted. Både dig - og alle andre. Jeg har ladet mig fortælle her på Amino, at grafikere ofte starter med skaffe sig referencer - og på den måde opbygger et netværk til et senere tidspunkt.
Jeg skal ikke bestemme, hvordan du bedømmer dine indlæg, men jeg vil lade være med synke ned på dit niveau - og derfor undlader jeg også at bedømme dit indlæg negativt.
Ja, naturligvis. Det drejer sig om et coverbillede til en facebookside tilhørende min virksomhed, der sælger voks. Jeg er åben for det meste, såfremt det fryder øjet, er kreativt og tiltrækkende :-)
Jeg søger stadig en dygtig grafiker - coverbilledet skal have størrelsen 815x314 px. - og profilbilledet skal have størrelsen 125x125 px. Jeg håber på et par gode henvendelser :-)