Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duplicate content? Oprettelse af domænenavn(e)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Jun 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg skal til at oprette et domænenavn til min nye hjemmeside.

Et eksempel:

Hvis jeg nu opretter hjemmesiden www.bilradio.dk og i samme ombæring også registrerer www.bil-radio.dk som så skal henvise til domænet uden bindestreg (www.bilradio.dk) hvis man altså vælger at taste domænet med bindestreg. Vil jeg miste noget rent søgemaskineoptimering-mæssigt ved, at der er flere der skriver domænet med bindestreg end uden? Jeg vil jo gerne have at alt det søgemaskineoptimering jeg kan få, går til min hjemmeside samlet.. For de to domæner tilhører jo samme hjemmeside, og at de besøgende der skriver domænet med bindestreg også tæller som "besøgende" hos min hjemmeside samlet set selvom det ikke er mit "hoveddomæne"? 

Håber i forstår, selvom det blev lidt kringlet.

Det kan også være, at det bare er nemmere at kun registrere domænet www.bilradio.dk, og så lade være med at tænke på et domæne med bindestreg også.

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Jun 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:29

Er der slet ikke nogen der kan hjælpe med det, at skulle oprette domænenavn uden bindestreg og med bindestreg? 

Fra Lystrup
Tilmeldt 22. Jul 06
Indlæg ialt: 142
Fra  Hennetec Skrevet kl. 11:58

I flg. Googles webmaster guidelines, så kan du fint have flere "alias" til dit hoveddomæne, så længe de øvrige domæner svarer med HTTP301 (moved permanently) til dit hoveddomæne. Så tolkes domænerne til at være samme hjemmeside (hoveddomænet).

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)