Fantastisk fedt - jeg har selv bestilt smykker af et par omgange og der er altid lidt ekstra med. God god stil... |
Hej Marjoe,
Tillykke med den fine omtale!
Med venlig hilsen
Simon Mark Nielsen
Fantastisk fedt - jeg har selv bestilt smykker af et par omgange og der er altid lidt ekstra med. God god stil... |
Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her
Hej Marjoe, Tillykke med den fine omtale! Med venlig hilsen Simon Mark Nielsen |
Super fedt, tillykke med det :) Håber vi får den og se online. |
Rigtig godt gået, stort tillykke og held og lykke fremadrettet :-) Mvh Morten |
Ja, det giver da noget trafik og salg på siden, når der kommer sådan en artikel i avisen. Det hele var sådan ca. x 3 i går. |
Tilykke :) ----------------------------------------------------- |
Tillykke med din omtale! Fedt at se Fynboer bare er bedre ,-) Både med forretning OG dialekt....... Spøg til side.. Synes jeg har set en bil med Marjoe.dk reklame i Åløkke kvarteret? Hvis du er der fra - så det jo ren iværksætter kvarter! ,-)) Tillykke! |
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
ja, hvis det er denne du har set, så kører den rigtig meget rundt i Odense, og for mange kommentarer, og tror reklamen virker fint. |
Jeg vidste hvertfald der var en Amino i byen ,-) |
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.