Hej Aminoer Jeg har fået et problem jeg håber i kan hjælpe med. Jeg bliver ringet op hverdag af Dan-aktiv som søger en med samme navn som mig. jeg har pænt forsøgt og forklare dem det ikke er mig der har den konto hos fona(eller ekspert kan ik lige huske hvilken det var). Jeg har mindre pænt forsøgt at forklare dem hvad med at de tjekke op på adressen eller finde oplysningerne ud fra CPR i stedet for at ringe til den første og bedste de finder på de gule sider med samme navn som den de søger. De har oplyst mig hans adresse og det er ikke min jeg bor i en helt anden del af landet. nu tror jeg jeg vil sige de skal oplyse mig "min" adresse og CPR nummer næste gang de ringer (i morgen kl 18-19). jeg gør vel ikke noget forkert i at bede om "mine" oplysninger vel? og hvad kan jeg ellers gøre for at få den til at holde op med at ringe? det slår aldrig fejl de ringer midt i maden jeg jeg kan sku godt blive lidt sur efter en hel dag på arbejde og de spader ringer midt i min mad :-( hvad gør jeg? skal jeg/kan jeg puse advokat på dem og skal jeg virklig betale for det for at få mad ro :-S Hilsen En med et navn som en anden (Joachim Dahl) |
Du kan skifte navn til Akut Nielsen