Hej alle Amino'er.
Skinner det budskab nok igennem? Vi er stadig igang med at udvikle den, og derfor kunne jeg godt tænke mig at få lidt konstruktiv feedback på siden. Mangler der funktioner? andre ideer til design? Programmeringsfejl? osv.. Jeg håber i vil give jeres kritik til kende :) |
Martin Jacobsen:Tanken er at vi vil have et "online showroom" hvor vores kunder og andre interesserede kan gå ind og blive inspireret til deres næste jakkesæt.
Hej Martin,
Umiddelbart synes jeg at jeres hjemmeside er stilren og god lige når man kommer ind.
Desværre bryder jeg mig ikke så meget om de små thumbnails under hvert galleri. De er for tæt sammen, på en måde der gør at man ikke helt ved om man får klikket rigtigt hvis der er noget man vil se i større. Derudover kan man kun klikke frem på det store billede og ikke tilbage, hvis der lige var noget man ville se igen.
Nu har jeg lige siddet og klikket lidt rundt i tøjet igen og det er mere overskueligt under "Skjorter" og "Tilbehør", måske det ville hjælpe hvis den lille kasse der vist hvor man var, ikke var samme farve som baggrundsfarven?
Hele menudelen i højre side ville jeg have holdt i samme stil som resten af siden. Det giver ikke den store mening for mig, at det pludselig skal til at være popUp agtigt. Hvis I vælger at det skal være sådan, så bør I i det mindste fjerne "lightview" linket, så man ikke kommer over på sitet hvor I har fået scriptet fra.
Jeres social media knapper forsvinder når jeg kører musen over, og så kommer de igen når jeg roder lidt rundt med musen i området. Jeg ved ikke om der mangler et billede til mouseovereffekten, men det kunne godt virke sådan.
MEN som sagt, en pæn og stilren side ellers.
Med venlig hilsen
Tommy