Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsendelse og emballage

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal bruge noget emballage til forsendelse af varer med enhedsstørrelsen ca. 6,5 cm x 6,5 cm x 6 cm samt en vægt på ca. 140 gram. Hvordan kan jeg sende mine produkter billigst - og hvad er den billigste emballage?

Jeg håber, at der er nogen, der har erfaringer og råd, som kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen

Patrick

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:55

I dit tilfælde, så havde jeg nok spurgt "hvilken emballage er den rette til mit produkt"?

For den billigste mulighed er selvfølgelig, at pakke i papir eller genbrugsposter, som du kan finde i containere rundt omkring.

Når du ikke oplyser, hvad dit produkt er, så er det svært at tage højde for, om der skal bruges tykt pap, tyndt pap, skal der være flamingo i kassen ... 

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 15:58

Jeg prøver at stille et nyt spørgsmål:

Becker Consult | jacobbecker.dk:
"hvilken emballage er den rette til mit produkt?"

Jeg kunne forestille mig, at tyndt pap er fint.

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:36

Prøv Anders Brahm fra Antalis, +45 3688 0000

https://www.antalis.dk/businessonline/public/home.do

Super varer, gode priser og god service.

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 15:23

Hvad med boblekuverter i en passende størrelse? Jeg bestiller mine hos Jakodan.dk

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 18:13

Kirsten E:
Hvad med boblekuverter i en passende størrelse? Jeg bestiller mine hos Jakodan.dk

Boblekuverter kunne rent faktisk godt gå hen og blive løsningen! Er der nogen, der ved, om Jakodan tilbyder Amino Rabat, når de nu selv er aktive herinde? :-))

Med venlig hilsen

Patrick

Tilmeldt 4. Feb 08
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:43

Du kan jo altid spørge, men jeg fik ikke rabat på de varer, jeg fik leveret i går. Til gengæld synes jeg priserne er rimelige, og servicen er helt i top.

Og så et godt råd: Køb Propac-kuverterne i stedet for de billige. 'Flappen' på de billige er ikke så bred som på ProPac-kuverterne, og det kan godt drille lidt, hvis det er tyk pakke, og den næsten fylder kuverten ud.

MVH
Kirsten

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 564
Fra  HD Trading Skrevet kl. 19:01

Hejsa

Vil tillade mig at henvise til min egen butik, boblekonvolut.dk her finder du DK billigste boblekonvolutter + meget andet til billige priser.

Mvh

Hilbert

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:52

Kirsten E:

Du kan jo altid spørge, men jeg fik ikke rabat på de varer, jeg fik leveret i går. Til gengæld synes jeg priserne er rimelige, og servicen er helt i top.

Og så et godt råd: Køb Propac-kuverterne i stedet for de billige. 'Flappen' på de billige er ikke så bred som på ProPac-kuverterne, og det kan godt drille lidt, hvis det er tyk pakke, og den næsten fylder kuverten ud.

MVH
Kirsten

Hej Kirsten,

Til info har vi taget NoName kuverterne (som før var den billigste variant) af programmet - så nu har vi kun propac - som både er blevet billig og den absolut bedste kvalitet på markedet.
Årsagen til at vi har kunnet sænke prisen på propac er, at vi har fået bedre indkøbspriser pga. større indkøb.

Og til Patrick..
Øverst på jakodan.dk kan du bestille gratis vareprøver, så du kan se kvaliteten og prøve størrelserne før du køber.

Tilmeldt 4. Feb 08
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 21:30

Jakodan.dk:
Til info har vi taget NoName kuverterne (som før var den billigste variant) af programmet

Hej

Tak for info. Men jeg har kun mig selv at takke for at jeg lige skulle prøve, om det kunne betale sig at spare på kuverterne. Og det kunne det så ikke. Men sådan bliver man jo klogere en gang i mellem Wink

MVH
Kirsten

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)