Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hælp til test

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino´er

Jeg beklager hvis dette ikke er det rette sted at komme med denne opfordring.

Jeg er netop blevet færdig med et panoramabillede af folketinget, og inden jeg leverer til kunden, vil jeg meget gerne have jeres hjælp til at teste at alt virker som det skal. Jeg er mest interesseret i at sikre mig at det virker i forskellige browsere og med forskellige styresystemer.

Panoramabilledet kan ses her:

Meld meget gerne tilbage med om I sidder på pc eller mac, og hvilke browser I bruger.

Hilsen Morten

p.s. Man skal have Flash Player 9 installeret for at kunne se det.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:32
Virker fint i IE6 og XP ( dog ikke den sidste knap der stiller tilbage til start )

Virker fint i FF2 og XP

Nå nu kan jeg se at den sidste knap burde stille til Fuld skærm. Jeg kan hverken i IE eller FF få andet frem end fuldskærm.

Trykker man på knapper fuld skærm i Firefox loader den fra ny.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:30
Hej Morten
Flot oplevelse - til lykke med det, det er da en fjer i hatten for dig

Har lige set præsentationen på min bærbare med XP OG IE 6.
Den dobbelt så lang tid og loadede efter, at den var nået til 99% end det tog at tælle op til de 99%

Infoskiltene bliver også mindre eller større afhængig af Zoom, hvilket ikke kan være optimalt hvis man er Zoomet tæt på eller langt væk.

Da jeg skulle lukke vinduet tog det så lang tid, at jeg klikkede endnu en gang, hvilket gjorde, at min Amino Explorer også lukkede.

Ellers flot arbejde - Loftet i sig selv er en tur værd, men pas på ikke at blive rundtosset
Venlig hilsen, Christian

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 18:08
Hej

Flot arbejde!

Kommer fint frem hos mig, men lige en kommentar. Hvis man har zoomet ud og trykker på et infofelt er det langt væk og man kan ikke læse det. man skal zoome ind for at kunne læse det.

Mvh

Heine (pc)

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:57
Dato: 22-06-2007 15:32:23 Forfatter: Martin Tygsen
Virker fint i IE6 og XP ( dog ikke den sidste knap der stiller tilbage til start )

Virker fint i FF2 og XP

Nå nu kan jeg se at den sidste knap burde stille til Fuld skærm. Jeg kan hverken i IE eller FF få andet frem end fuldskærm.

Hej Martin

Tak for responsen.

nej det er rigtigt at knappen "fuld skærm" ikke virker endnu - billedet vises jo i fuld skærm. Det er fordi det er meningen at selve billedet (der er en .swf fil) skal implementeres i en html fil med flash detector og lidt andet. Så vil der komme en ramme uden om billedet, og ved at trykke poå "fuld skærm" ja så åbner billedet - overraskende nok - i fuld skærm.

Tak for hjælpen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:04
Dato: 22-06-2007 17:30:11 Forfatter: Effektiv Markedsføring
Hej Morten
Flot oplevelse - til lykke med det, det er da en fjer i hatten for dig

Har lige set præsentationen på min bærbare med XP OG IE 6.
Den dobbelt så lang tid og loadede efter, at den var nået til 99% end det tog at tælle op til de 99%

Infoskiltene bliver også mindre eller større afhængig af Zoom, hvilket ikke kan være optimalt hvis man er Zoomet tæt på eller langt væk.

Da jeg skulle lukke vinduet tog det så lang tid, at jeg klikkede endnu en gang, hvilket gjorde, at min Amino Explorer også lukkede.

Ellers flot arbejde - Loftet i sig selv er en tur værd, men pas på ikke at blive rundtosset
Venlig hilsen, Christian

Hej Christian.

Ja jeg har også godt oplevet "problemet" med tekst boksene når man zoomer. Det var slet ikke noget jeg havde tænkt på da jeg lavede billedet, så det er jeg ved at rette op på. Der vil dog også blive sat en begrænsning på hvor langt man kan zoome ud. Hvis man zoomer helt ud, så bliver billedet forvrænget når man drejer rundt, og det er MEGET forvirrende.

Jeg er ked af at du oplever problemer med loading og lukning af vinduet. Jeg tror jeg vil overveje at lave en slags preview i sort & hvid, så man ser dette preview med det samme og det så "fader" over i farver når resten er loadet. (beklager den engelske terminologi).

Og tak for de flotte ord. Kan du lide dette, så følg med i løbet af sommeren, hvor der vil komme andre eksempler fx på panoramabilleder taget fra 6,5meters højde, med endnu mere interaktivitet i form af filmklip, 360 grader produktrotationer og slide shows indarbejdet i panoramabilledet - og panoramabilleder inbygget i elektroniske brochurer!

Tak for hjælpen.

Hilsen Morten

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 11:33
Dato: 23-06-2007 10:56:56 Forfatter: WideEyes - Virtual Tours
Dato: 22-06-2007 15:32:23 Forfatter: Martin Tygsen

Virker fint i FF2 og XP

Hej Martin

Tak for responsen.

nej det er rigtigt at knappen ''fuld skærm'' ikke virker endnu - billedet vises jo i fuld skærm. Det er fordi det er meningen at selve billedet (der er en .swf fil) skal implementeres i en html fil med flash detector og lidt andet. Så vil der komme en ramme uden om billedet, og ved at trykke poå ''fuld skærm'' ja så åbner billedet - overraskende nok - i fuld skærm.

Tak for hjælpen.

Ahh så er det jo derfor :)

Men utroligt flot stykke arbejde

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 11:35
Forresten har du forsøgt med en anden skriftype, f.eks. verdana, jeg tror den er en del lettere at læse end den nuværende
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)