Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsigelse af lejemål ved dårlig udlejer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen! 

Min kæreste og jeg er kommet i en virkelig kattepine. 

Vi er pr. 1.5.2012, på daværende tidspunkt vidste vi intet om det, andet end at det blev udlejet ved et selskab , vi ikke kunne finde noget snavs på . .  lejligheden så også fin ud ved første øjekast og udlejeren forklarede at de fejl og mangler der var , ville blive udbedret hurtigst muligt ... 
Nu ,  4 måneder senere, har han ikke gjort noget ved det endnu , og hver gang vi henvender os så kommer han med samme forklaring om at han nok skal få det gjort .. 

Vi har så besluttet os for at vi skal til at finde et andet sted at bo , og sådan som han behandler folk er det med god grund..

Vi har så 3 måneders opsigelse ved ham , men vi har ikke rigtig lyst til at betale for 3 måneders husleje , og efter vi har snakket med tidligere beboere og andre der har boet i en af hans ejendomme , har vi så fået af vide at han snyder ALLE med depositummet, og størstedelen får slet ikke noget depositum tilbage... 

Vi vil helst gerne væk fra ham , han er ikke til at snakke med, og kommer med undskyldninger hele tiden. Det har tæret en stor del på vores forhold at det har været sådan her , og vi går begge 2 og er helt nede i kulkælderen grundet det her, jeg har fuldstændig mistet lysten til at drive min virksomhed videre og ærligt talt synes jeg ikke der er nogen glæde tilbage i min hverdag mere .. 

Vi kan se flere steder at der er mange der har problemer med ham , men hver gang han går konkurs opretter han bare et nyt firma.. 

Hvis i var i mit sted, hvad ville i så gøre ? 

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 11:38

Har du underskrevet en indflytningsrapport?

Hvis ja, står de fejl og mangler på den?

De tidligere beboere, hvori består deres påstand om at han snyder med depositumet?

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 11:52

Ja jeg har underskrevet en indflytningsrapport hvori der står alle fejl og mangler .

De tidligere beboere har fået 3000 kroner tilbage i depositum ud af 17.000 kroner , grunden til dette fik de ikke, og de har ej heller modtaget en afsluttende opgørelse på hvorfor det lige netop er 3000 kroner de har modtaget ...

Jeg vil hellere end gerne sende dig en PM med udlejerens navn , så du kan se eventuelle anmeldelser af ham diverse steder . 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 06:03

Tillader mig lige at bumpe den, håber virkelig der er nogen der kan hjælpe...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 06:25
Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 08:37

Det er en lang og besværlig process (synes jeg) at tage snakken med LLO , når der måske var en af jer herinde , der vidste hvordan og hvorledes jeg skal forholde mig... det er nu blevet så slemt , at min kæreste er flyttet hjem til sine forældre imens jeg finder ud af hvad vi skal gøre . . . 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:43

RSHellman:
Det er en lang og besværlig process (synes jeg) at tage snakken med LLO , når der måske var en af jer herinde , der vidste hvordan og hvorledes jeg skal forholde mig... det er nu blevet så slemt , at min kæreste er flyttet hjem til sine forældre imens jeg finder ud af hvad vi skal gøre . . . 

Jeg kan ikke se hvad ellers i skulle gøre, det er altid trist at komme på tværs med et andet menneske, det fylder i ens liv, LLO kan hjælpe jer videre så i juridisk står godt skulle det udvikle sig som det tyder på det gør.

Held og lykke med det.

/allan

Tilmeldt 31. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:49

kunne rigtig godt tænke mig at vide hvem det er lyder meget som den udlejer vi bor hos nu og har helt de samme problémer

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:02

Rådet om LLO er det absolut bedste MEN på den personlige side vil jeg mene, at I da for pokker ikke må lade det gå jer på i en retning så kæresten flytter hjem til forældrene og du ikke kan drive din forretning. Jeg ved jo ikke om løbesoden siver ned ad vægene og toiletten har været ud af drift i 2 måneder, men uanset hvad, så er det ikke noget man skal lade gå sig på, så man skændes som du indikerede, og kæresten flytter og virksomheden går i stå

Del tingene op psykisk. I har jo netop hinanden at glæde sig over TRODS en tosset lejer og hvis penge betyder noget i forhold til depositum, så betyder det dobbelt op eller mere i forhold til at du siger du ikke kan drive din forretning. Du kan ikke bruge hele dagen på at ærgre dig - kør din forretning for fuldt, om du så skal ha handsker på en måned for at holde varmen - Jag lejligheder om aftenen og weekender men nix . det må ikke OGSÅ lukke din virksomhed og koste kæresten - det bestemmer du i høj grad selv sammen med kæresten

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)