Hej allesammen!
Min kæreste og jeg er kommet i en virkelig kattepine.
Vi er pr. 1.5.2012, på daværende tidspunkt vidste vi intet om det, andet end at det blev udlejet ved et selskab , vi ikke kunne finde noget snavs på . . lejligheden så også fin ud ved første øjekast og udlejeren forklarede at de fejl og mangler der var , ville blive udbedret hurtigst muligt ...
Nu , 4 måneder senere, har han ikke gjort noget ved det endnu , og hver gang vi henvender os så kommer han med samme forklaring om at han nok skal få det gjort ..
Vi har så besluttet os for at vi skal til at finde et andet sted at bo , og sådan som han behandler folk er det med god grund..
Vi har så 3 måneders opsigelse ved ham , men vi har ikke rigtig lyst til at betale for 3 måneders husleje , og efter vi har snakket med tidligere beboere og andre der har boet i en af hans ejendomme , har vi så fået af vide at han snyder ALLE med depositummet, og størstedelen får slet ikke noget depositum tilbage...
Vi vil helst gerne væk fra ham , han er ikke til at snakke med, og kommer med undskyldninger hele tiden. Det har tæret en stor del på vores forhold at det har været sådan her , og vi går begge 2 og er helt nede i kulkælderen grundet det her, jeg har fuldstændig mistet lysten til at drive min virksomhed videre og ærligt talt synes jeg ikke der er nogen glæde tilbage i min hverdag mere ..
Vi kan se flere steder at der er mange der har problemer med ham , men hver gang han går konkurs opretter han bare et nyt firma..
Hvis i var i mit sted, hvad ville i så gøre ?