Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dmoz Danmark afgået ved døden

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige en start bemærkning:

Det er ganske godt at have sit domæne registreret på Dmoz. 

Dmoz er ikke mest kendt for hurtighed, hvilket nok også er de fleste bekendt, men jeg fik mig dog noget af en overraskelse, da jeg surfede rundt i linkkataloget og kikkede nederst på siderne, hvor der er anført, hvornår siden sidst er opdateret. Det synes at være et gennemgående træk, at der ikke er sket ret meget siden 2009/2010.

Det er mit indtryk, at der er mange, som gerne vil være redaktør, men det er meget svært at blive.

Er Dmoz ved at bukke under grundet mangel på aktive redaktører?

Måske der her er en Dmoz redaktør, som kan kaste lidt lys over, hvorledes det hele foregår?

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 12:23

Det foregår ved at du som redaktør sidder og afviser dine konkurrenters ansøgninger eller modtager bestikkelse for at medtage folks links så derfor spild ikke tiden på dmoz :-)

Her er de korrupte redaktørers prisliste:

To get reviewed:
Within a year: $50.00
Within 6 Months: $75.00
Within 3 Months: $90.00
Within 1 Month: $125.00
Within 2 Weeks: $180.00
Within 1 Week: $225.00
Within 3 Days: $275.00
Within 24 hours: $300.00
ASAP: $350.00

http://yoast.com/the-dmoz-mob-strikes-again/ Her er der mere og mon ikke Google kender korruptionen på dmoz og derfor har criblet Trustrank parsingen?

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 16:44

Jeg tror ikke på det største problem Dmoz har, er korrupte redaktører, som kræver penge for linkoptagelse. Hvis man som redaktør kører den linje, går der nok ikke længe inden, man løber ind i en whistleblower. Problem er nok snarere mange redaktører, som blot undlader at godkende linkforslag. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 20:20

Jeg har i adskillige år forsøgt at få det ene og det andet optaget i DMOZ, men uden held, og det er ikke useriøse sider, men relevante sider (ikke affiliate), og sometider top-relevante sider.

De er i al lige så seriøse som de allerede optagede sider.

Men intet sker - intet som helst, uagtet land - Danmark, Thailand, mens man læser deres regler og mere og mere nøjsomt.

Jeg spilder ikke længere min tid på at sidde og putte information ind der mere. Det virker som et modsat scam. Brug din tid på os, men vi bruger ikke vor tid på dig - kom igen næste år, og så kan du spilde din tid igen.

Hvis der findes aktive redaktører, så er de syge i hovedet.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 20:29

hmmm jeg fik vis listede en side sidste år så jeg tror nu ikke den er død

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 20:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja DMOZ er en vittighed. I nogle emner er der ikke optaget links i årevis og når man søger om at blive redaktør bliver man afvist.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 21:07

Bygge og anlægMaler (35 ) er DØD !!!

Sidst opdateret: 15. juni 2010 15:35:04

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 09:10

Det er længe siden jeg gav op på dmoz. De sider jeg prøvede at få optaget blev aldrig optaget, så nu har jeg droppet det. Havde de første problemer tilbage i 2006 eller 2007 hvor jeg forsøgte at få mit mobildiskotek optaget, men allerede dengang sad der en redaktør og spærrede for nye optag i hans kategori.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)