Lige en start bemærkning: Det er ganske godt at have sit domæne registreret på Dmoz. Dmoz er ikke mest kendt for hurtighed, hvilket nok også er de fleste bekendt, men jeg fik mig dog noget af en overraskelse, da jeg surfede rundt i linkkataloget og kikkede nederst på siderne, hvor der er anført, hvornår siden sidst er opdateret. Det synes at være et gennemgående træk, at der ikke er sket ret meget siden 2009/2010. Det er mit indtryk, at der er mange, som gerne vil være redaktør, men det er meget svært at blive. Er Dmoz ved at bukke under grundet mangel på aktive redaktører? Måske der her er en Dmoz redaktør, som kan kaste lidt lys over, hvorledes det hele foregår? |
Det foregår ved at du som redaktør sidder og afviser dine konkurrenters ansøgninger eller modtager bestikkelse for at medtage folks links så derfor spild ikke tiden på dmoz :-)
Her er de korrupte redaktørers prisliste:
To get reviewed:
Within a year: $50.00
Within 6 Months: $75.00
Within 3 Months: $90.00
Within 1 Month: $125.00
Within 2 Weeks: $180.00
Within 1 Week: $225.00
Within 3 Days: $275.00
Within 24 hours: $300.00
ASAP: $350.00
http://yoast.com/the-dmoz-mob-strikes-again/ Her er der mere og mon ikke Google kender korruptionen på dmoz og derfor har criblet Trustrank parsingen?