Og smerte - det var der ikke før Emil S så hold din kæfte |
Nu skal jeg jo ikke lave alt for ham ;) han skal selv kunne følge med og lærer af det.htaccess til jens:
Nu skal jeg jo ikke lave alt for ham ;) han skal selv kunne følge med og lærer af det. |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
ok held og lykke jens |
Tak for det :-) Endelig en sætning med lidt positivt indhold fra dig. Det bliver man glad for at høre. Jeg havde nu aldrig regnet med at mit spørgsmål skulle ende i så stor en diskussion om: .htaccess eller php? hjemmeside design pænt eller grimt? url struktur / pæne URL's Jeg ville bare have en løsning på det eneste problem jeg troede der var, nemlig at jeg fik DC i title og description på domænet fordi der ikke var lavet andet redirect 301 end fra domænet uden www til domænet med www. Der manglede bare redirect fra domænet med www og index.php til domænet med www og uden index.php Jeg fik da heldigvis at vide at der var mere end ét problem med siden. Men jeg er da glad for at der er forskel på hvordan folk håndterer en diskussion. Nogle kan være venlige i deres tone og svare professionelt, andre kan være ondskabsfulde og barnlige i deres kommentarer. Hvem tror du man helst vil arbejde sammen med eller få hjælp af? Uanset hvem der har ret, vælger man som regel den der opfører sig professionelt og tak for det Kim Mvh Jens |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253