Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsan amino ;)

Ville blive glade hvis nogen ville give noget feedback på dette: http://gratisspilsider.dk/   

det nummer 2 forsøg på et OK tema og layout og det =)

Mvh. 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:33

guiden og om hvad er forskel på spil er ikke lavet endnu på siden så det er svært at sige om siden kommer til overskueligt formidle rigtigt god guide omkring spil

en om jer side kunne jeg ikke finde på siden og en kontakt side heller ikke

anmelders omkring spil det er en udfordring sætte overskueligt op på siden , jeg har lidt svært ved at vide hvad du vil , kommer der søgefelt så man søge efter spil kommer der nogle felter så man kan klikke sine behov ved spil så kommer der de spil frem man ønsker , kommer artiklerne i en lang række omkring spillene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 08:58

Synes godt du kan inddele dine tekster med små overskrifter så læseren hurtigt kan se hvad de indeholder, så han ikke bare skimter forbi. og evt. nogle links til spil når man læser. 

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 09:01

Det eneste jeg vil sætte en finger på, er at jeg ikke er vild med reklamer. 
Jeg tror at det ville gavne jer mere, hvis I fjernede reklamerne, indtil i har et ordenligt besøgsantal om dagen. Lige nu er de bare med til at skræmme brugeren væk, og det har I ikke råd til, med et nystartet projekt. :) 

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:59

Reklamerne kan godt være lidt for tunge og tage opmærksomheden fra sidens indhold.

Jeg vil også foreslå noget billedmateriale og noget ikon-gøgl for at gøre det lidt mere visuelt interessant. Teksterne kan godt være noget tunge når der ikke er noget visuelt til at bryde det.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:39

Jeg takker for det hele :-)

Og er kun et par uger inde i hjemmeside og alt det, så det hele tager tid ;-)

Mht, reklamerne, så kan jeg sagtens se hvad du mener Macbyt, men hvor mange besøgende skal der til for at "det ok"? (så ved jeg det jo) :)

Billeder og logo gøgl er jeg i gang med at se på, jeg syntes bare det tricky at få det til at se godt ud og alt det :)

Anmeldelserne omkring de enkelte spil, er på vej, men har haft bøvl med at få dem rigtigt ind Mikael :-)
Søge feltet kan da godt være en mulighed..
Det med felterne tror jeg bliver svært for mig når jeg ikke er så hardcore til at lave hjemmesider og ved faktisk ikke engang om der findes et plugin til det i wordpress...
ved du det :)?

Mvh - og tak igen! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)