Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsikringer hvad skal man bruge dem til

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt nogle måske vil sidde og trække på smilebåndet, men det er altså ikke sjovt. Min hund har spist mine høre apperater( Okey lidt sjovt er det måske).

Man får kun nye hvert 4 . år. Altså har jeg 1½ år igen. Jeg kunne også vælge at finde 12000 kr. frem, hvis jeg ellers kunne. Men men men, smart som jeg er, tænker jeg: Jeg har jo en forsikring Eller faktsik 2 forsikringer, som jeg betaler en masse penge til hvert år. De må da kunne dække. Jeg får fat i en flink dame, som fortæller mig, at min  skade og uheld forsikring ikke dækker skader forvoldt af dyr, og at min hundeforsikring ikke dækker skader på egne ting. Fedt nok. Altså må mine omgivelser leve med tegnesprog, en helveds masse HVA¨er og og helt forkerte svar på spørgsmål, det næste halvandet år. Lækkert nok.

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 22:40

Næste gang skal du sørge for nabo`s hund æder din høre apperaet ;)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 22:58

forhåbentligt bliver der ikke en næste gang. Men ja, det kunne godt være:) Men har jo lært at ærlighed vare længst

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:59

sikke noget møj - jeg tror det er 5 år der skal gå mellem nye tilmed. De kommer vel ikke helskindede gennem hunden - det var vel værd at kigge efter - men forsikringens punkt er jo OK nok som reglerne er. Tænk hvad hunde ellers ville fortære - eller man selv kunne træde på - og bevisbyrde osv.

Du er afhængig af hørelsen i dit arbejde, så jeg ville absolut ringe til høreinstituttet lokalt og høre hvad der dog kan gøres - Spiste den virkeligt begge to - batterier i hundemave er noget rigtigt møj. Fat i høreinstituttet OG fat i din læge - forklar at du ikke kan arbejde (hvis det er sandt) uden din hørelse - den bør kunne løses (tænk også over om du har nogle ældre - som du kunne få nye propper til hvis det er med propper - og som evt kunne stilles om, skrues op osv.

vh fra en med sådan en sag i hvert øre ogsåSad

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 23:08

Nej har desværre ikke andre. Det var de første par. Hun har heldigvis ikke slugt dem. Bare tygget på dem.

Jeg har snakket med hørecentret. Det er dem der siger, at det er hvert 4. år. Men jeg vil da snakke med lægen om det. Ville nok kunne klare tiden uden, men da det er mine småknogler i mellemøret som kalker til, bliver hørelsen med tiden dårligere. Spørgsmålet er bare hvor hurtigt det går. Så kan jeg blive operaret, men chanchen er, at hørelsen forsvinder helt, eller at jeg bliver kronisk svimmel. Selv om det ville gå godt, vil det blive ved med at kalke til, og så er det godt det samme. Så jeg valgte at starte med apperaterne indtil jeg blev lidt ældre og en operation kan betale sig:)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:33

aha - otosclerose - Der er ingen der siger de bliver ved med at kalketil eller du bliver døv nogensinde - det kan gå i ryk men sjældent så du blir døv - hvis det ellers er otosclerose og det lyder det absolut til

Svimmelhed også sjældent - operation max 1 øre ofte den KAN gå galt (under 1%) og gøre en døv - ellers virker den generelt rigtigt godt. Fordel ved sygdommen er at den rammer alle frekvenser så der skal bare skrues op med et apparat, så hører man igen (nå og så er det måske noget helt andet)

Hvis hunden bare har tygget, så er indholdet måske intakt og det er den dyre del, en ny skald tror jeg absolut du kan få, og selv hvis den har mast lidt i indholdet, kan det måske fixes når bare du har dem.

Mine Siemens har fået ny skald (tabt) helt uden beregning - og den ene gang også rep af lyddel - så bare mas på. Selv hvis det er apparater til inde i øret har producenten stadigt matricen og kan lave en ny. Hos Siemens tog det EN dag så var apparatet i min postkasse igen - utrolig service

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:53
..
Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 21:34

nej ved godt at det ikke er 100%, men har mærket et en del svækkelse af hørelsen på det sidste, men det kan jo selvfølgelig også stamme fra spændinger i nakken.

Har haft dem sendt til fabrikken, men fik dem desværre smidt tilbage igen:) Har også snakket med Hillerød hospital, som siger at jeg skal have lavet nye aftryk. Så det virker ikke til at der er blevet gemt så meget:(

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)