Har en hjemmeside hvor jeg bruger Unoeuro webhotel. men efter en opdatering kan jeg ikke længere bruge deres webhotel. efter hvad min webamaster siger. Så skal ud og finde en andent BILLIGT men stadig godt webhotel med massere af plads.
Jeg går ud fra du mener opdateringen til ASP.NET 4.5?
Uden at lede debatten for meget at sporet, vil jeg anbefale dig at overveje i stedet at løse problemet med din hjemmeside - da du formentlig ikke kan finde en udbyder der aldrig vil opgradere til ASP.NET 4.5, så på et eller andet tidspunkt vil problemet skulle løses.
Umiddelbart vil jeg tro du kan løse problemet ved at opgradere til nyeste version af dit CMS (eller den næste version), eller spørge i et hjælpeforum for dit CMS system, da du formentlig langt fra er den eneste der har problemet.
men efter en opdatering kan jeg ikke længere bruge deres webhotel. efter hvad min webamaster siger
Hej Chr. Lind,
Jeg kender ikke systemkravende til din hjemmeside, så jeg kan ikke anbefale nogle webhoteller til dig.
Men hvis dit problem skyldes, at din webhost har opdateret til nyeste version af den server/database/programmeringssprog du anvender, så går du den forkerte vej. Hvis du løser problemet ved at flytte webhotel så er du startet på en evig vandring rundt på hotellerne, jeg er overbevist at alle seriøse webhoteller laver samme opdatering inden for en overskuelig fremtid.
Den rigtige løsning på dit problem er at få din kode rettet til, så den også virker på den nye platform. Hvis din webmaster ikke mener det er den rigtige løsning og ikke vil tjene en skilling på at lave ændringerne for dig - så er din webmaster enten ikke dygtig nok eller også er han alt for rig :-)