Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få annoncering på forsiden af druk-spil.dk - 3400+ månedlige besøgende

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Få billig banner eksponering for 400kr for en måned, eller 650 for 2 måneder på forsiden i 160x600px - jeg kan godt lave banner for 200kr hvis i sender billeder og tekst!

Der er plads til 4 annoncører.

se live statistik her:

http://www.livecounter.dk/viewstats/39551/

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:01

jeg har fået at vide det skal flyttes til tilbud kategori, desværre er jeg 0,4 point fra at kunne flytte indlæg - nogen der lige vil ændre det, på forhånd tak vh T

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man burde lave et site hvor annoncører og indholdsudbydere kunne mødes, uden mellemmand, og lave direkte aftaler med hinanden. Det tror jeg der ville være et marked for, har dog ikke nogen ide om hvordan man kan monitizie sådan et site 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:12

super god ide Mikkel Yes

Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:21

Det er ALT for dyrt.

Det er reelt set over 11 øre man betaler for én eksponering, og klikprocenten kan næppe være ret høj, idet det er en ret niche-præget side, og derfor kan man ikke bare placere en reklame for eksempelvis smykker.

Men held og lykke med det.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:25

Niels_Hermann:
Det er ALT for dyrt.

hvis ikke du har råd skal du selvfølgelig ikke gøre det ;)

Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fitness Udstyr:

Niels_Hermann:
Det er ALT for dyrt.

Det handler ikke om hvorvidt jeg har råd eller ej - faktum er bare således at det vil være billigere at annoncere via Google Adwords, hvor de besøgende vil være direkte målrettede. Jeg var egentlig ikke ude på at "disse" dit tilbud, men blot fortælle dig at du nok bør skrue forventningerne ned.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:31

Niels_Hermann:

Fitness Udstyr:

Niels_Hermann:
Det er ALT for dyrt.

Det handler ikke om hvorvidt jeg har råd eller ej - faktum er bare således at det vil være billigere at annoncere via Google Adwords, hvor de besøgende vil være direkte målrettede. Jeg var egentlig ikke ude på at "disse" dit tilbud, men blot fortælle dig at du nok bør skrue forventningerne ned.

mine forventninger ligger til en pris som jeg har solgt annoncer før - du behøver ikke kommentere på alt, folk kan godt bedømme selv uden din hjælp! 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 20:29

Mikkel Mikjær Christensen:

Man burde lave et site hvor annoncører og indholdsudbydere kunne mødes, uden mellemmand, og lave direkte aftaler med hinanden. Det tror jeg der ville være et marked for, har dog ikke nogen ide om hvordan man kan monitizie sådan et site 

Nu kan jeg ikke lige huske, hvad hjemmesiden hedder - men i england har en ung gut på 15-17 år lavet en hjemmeside, hvor annoncører og hjemmeside ejere kan mødes og købe annonce plads. Han tager en meget lille del af salget og tjener pænt mange mio kr. da store hjemmesider over hele verden er begyndt, at bruge hans side. Kan ikke huske om han har fået VC med i projektet, men det er i hvertfald blevet stort.

Mht. prisen for annoncerne, så kommer det vel an på, hvilken hjemmeside man har. Jeg har tidligere haft en hjemmeside, hvor jeg gav 2-3 flasker sprut væk og sådan en side ville nok have en ret højt konvertering og banneret en høj CTR, da det lige rammer ind i målgruppen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 17:53

Kristian Konradsen:
Nu kan jeg ikke lige huske, hvad hjemmesiden hedder - men i england har en ung gut på 15-17 år lavet en hjemmeside, hvor annoncører og hjemmeside ejere kan mødes og købe annonce plads. Han tager en meget lille del af salget og tjener pænt mange mio kr. da store hjemmesider over hele verden er begyndt, at bruge hans side. Kan ikke huske om han har fået VC med i projektet, men det er i hvertfald blevet stort.

kunne være et godt projekt at bygge en side der kan håndtere salg af annonceplads på websider - det vil nok hurtigt blive kopieret, så det skal laves ordentligt i første omgang for at give baghjul,undertegnede kunne være frisk på at lave det med en partner :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)