Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Feedback til vores site

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 60
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligesom flere andre har været inde på det, så finder jeg også undersiden "tør du" pænt usmagelig og frastødende, og jeg kan ærligt talt ikke se pointen med at se på den slags. Det kan godt være, jeg er gammeldags, men synes det virker decideret sygt at samle på den slags.

Derudover så savner jeg noget mere kontaktinfo og information, den klassiske 'om'. Det giver mere troværdighed. 

Teksten i footeren kunne desuden godt trænge til en opstrammer, hvis du spørger mig. Både font og farvevalg ligner noget fra en amatørhjemmeside. Er heller ikke pjattet med logoet, men det kunne dog have potentiale, hvis der blev arbejdet videre med det...

Bare mine 50 cent...

Videoproducent hos Company Pictures

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint hjemmeside.

Jeg har ikke set den gamle, så jeg har intet at sammenligne med desværre.

Jeg vil dog sige at både logo design, den mindre tekst samt hoved menuen er en smule slørret at se på.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 18. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil starte med at sige jeg syntes det er en meget speciel måde du siger at vi lige frem støtter terrorister ved at ligge film op.

Det er da helt hen i vejret og sige sådan? fordi vi viser hvad det er de gør og andre slemme ting støtter du jo ikke op om det men derimod måske giver en bedre forklaring ved at se en kort film hvad det enlig er de gør af slemme ting.

Nu nok om det vi har prøvet at slette sektionen og se hvad det gør af forskel.

Som sagt tager vi alt kritik til overvejelse og prøver tingene .

Mvh. Niclas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

niclaskk:

Jeg vil starte med at sige jeg syntes det er en meget speciel måde du siger at vi lige frem støtter terrorister ved at ligge film op.

Det er da helt hen i vejret og sige sådan? fordi vi viser hvad det er de gør og andre slemme ting støtter du jo ikke op om det men derimod måske giver en bedre forklaring ved at se en kort film hvad det enlig er de gør af slemme ting.

Nu nok om det vi har prøvet at slette sektionen og se hvad det gør af forskel.

Som sagt tager vi alt kritik til overvejelse og prøver tingene .

Mvh. Niclas

selvfølgelige støtter man disse terrorister ved at  ligge disse videoerne på din side  og hvorfor lige det , tænk hvad er grunden til de ligger videoerne ud disse terror organisationer

terrorister ligger videoer ud for at formidle skræk advarsler og deres budskab , at du ikke har tænkt du støtter terroristerne er en anden sag , men det er faktor og en grund til disse bevægelser ligger videoer ud 

jo din hosting udbyder havde meget sikkert lukket din side det kunne da også havde en vis betydning i du fjernet denne sektion

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil stadigvæk ikke give dig ret i at vi støtter terrorister og deres organisationer ved at ligge film ud som evt. kan have en baggrund til dem.

Men det kan vi diskutere i laaaangg tid for vil overhovedet ikke give dig ret i det du siger.

Men noget andet er at vi har prøvet at fjerne undersiden for at se om det giver bedre omtale og flere besøgende.

Men er glad for at få kritik og feedback.

Mvh. Niclas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

niclaskk:

Jeg vil stadigvæk ikke give dig ret i at vi støtter terrorister og deres organisationer ved at ligge film ud som evt. kan have en baggrund til dem.

Men det kan vi diskutere i laaaangg tid for vil overhovedet ikke give dig ret i det du siger.

Men noget andet er at vi har prøvet at fjerne undersiden for at se om det giver bedre omtale og flere besøgende.

Men er glad for at få kritik og feedback.

Mvh. Niclas

hvorfor tror du så de terror organisationer ligger disse videoer ud med mennesker de slår i ihjel , vis det ikke er for at formidle deres budskab med skræk og advarsler hvad de kan og formidler derved et budskab igennem den side hvor videoerne ligger

jeg er altid lydhør over for andre meninger , men det kunne være interessant høre hvorfor du mener sådan, vis du forklare hvorfor du mener sådan lære jeg måske noget nyt og man lære noget hele livet igennem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sagt 1 gang jeg ikke gider at diskutere dette emne med dig da vi aldrig bliver enige og jeg giver dig stadigvæk ikke ret i at vi støtter noget omkring terrorister eller i den grad.

Men jeg kan da informere dig om at du allerede nu har ødelagt det godt og grundigt for os omkring adservice media med de indlæg du har lavet så det skal du have stor tak for Mikael Christiansen

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)