Hej med Jer, Nu har jeg selv rodet lidt med webshoppen: www.maalmanden.com og jeg kan ikke rigtig finde ud at at gøre den lækker, ved nærmere eftertanke skal den nok være mere enkel og så synes jeg design og features på denne side: http://www.bagspace.dk/ er MEGET federe og egentlig mere mig. Så det jeg skal have dig til er at lave hele molevitten forfra (den gamle side kan jeg ikke bruge og var lidt en test for mig). Jeg sørger selv for billeder af diverse, tekster, og kan godt plotte alt info ind på siden, hvis det vel og mærke laves i et system der er MEGET nemt for en ikke IT-erfaren som mig. Målet er at lave en side til mine fodboldmål der er enkel, spændende og som kun skal dække forløbig 20/30 produkter. Det er ikke en side der skal rangere højt på google (endnu), det er en side som når folk der kommer derind skal konvertere godt, da det forventes at mange der kommer direkte derind (kommer ud med brothurer i fodboldklubber, insitutioner, hos private mv.) har et reelt behov, så de skal putte noget i kurven! Iht. fragt skal det være sådan at jeg HVERGANG der kommer en ordre skal ringe til kunden for at høre om de har mulighed for at hente, eller jeg skal levere, så det skal tænkes ind i betalingensforløbet på en god måde, da det typisk pga. vægt/størrelse ikke kan fragtes. Webshoppen her skal bruges til dem der er bob-bob og som lige skal hjem og se på det, har INGEN ambition om at slås med de store fodbold-shops på google. Mit produkt iht. pris er i sig selv interessant og det mærker jeg på dba hvor jeg hidtil via en privatannoncer har holdt forretningen kørende. http://www.dba.dk/fodboldmaal-til-haven/id-84920115/
Lad mig høre hvad det skal koste og få den op at køre, så jeg selv kan tage over og kun ligge billeder og tekst ind. Jeg bruger pt. billysbilling.dk til faktura/moms, så ved ikke om det skal tænkes ind i shoppen. På forhånd mange tak. |
Hvis du har interesse i at skifte til et andet system, så laver vi en komplet løsning til dig i lækkert design for 2995,- i oprettelse og 499,- om måneden i 24 måneder. Løsningen kan også betales af en gang naturligvis.
Vi kan desværre ikke hjælpe dig med dit nuværende system, da det ikke er vores ekspertiseområde.
Med venlig hilsen
Thomas